  • Data: 2010-03-17 23:20:35
    Temat: Re: Płyta, procesor, grafika i pamięć.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hnrmu4$c3i$...@i...gazeta.pl

    > Na innym komputerze (kosztował w 2006 roku 3500 plus drugie tyle
    > za obsługę kredytu -- został opłacony kartą kredytową, której
    > spłacenie pochłonęło właśnie tyle, ile kosztował cały komputer)

    + Na innym komputerze (kosztował w 2006 roku 3500 złotych plus drugie
    + tyle za obsługę kredytu -- został opłacony kartą kredytową, której
    > spłacenie pochłonęło właśnie tyle, ile kosztował cały komputer)
    > mam tylko 480 MiB czy jakoś podobnie -- być może część RAMek
    > pochłania karta graficzna. I na tamtym komputerze też czuję
    > się świetnie/komfortowo.

    > .---VoIP
    > świat~~~APC---AP---APC
    > : '---RJ45---Intel_BX
    > notebook~~~'
    >
    > Tyldy i dwukropek to eter, a dywizy to druty ethernetu.

    OOps... Pomyłka. Gdyby tak było, nie musiałbym dorzucać AKa.

    .---VoIP
    | .---RJ45---Asus_K7M
    + świat~~~APC---AP~~~APC
    : '---RJ45---Intel_BX
    notebook~~~'

    Tyldy i dwukropek to eter, a dywizy to druty ethernetu.

    Nie chcę prowadzić dwóch drutów z kuchni do pokoju -- kosztują
    sporo :) i zajmują miejsce. :) APCek lewy i APek oraz bramka
    VoIP stałyby w kuchni, gdzie mam dobrej jakości połączenie WiFi,
    zaś APCek prawy z dwoma komputerami i notebookiem stałby w pokoju,
    gdzie mam dostęp taki sobie -- bywa i tak, że ze dwie godziny nie
    mam dostępu. Zwłaszcza wtedy jest krucho, gdy obok tego prawego
    APCka postawię kubek z herbatą -- a jest to najoptymalniejsze
    miejsce dla kubka. :) Gdybym w kuchni miał swego APka, miałbym
    w pokoju komfortową łączność ze światem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'