  • Data: 2010-03-19 13:12:17
    Temat: Re: Płyta, procesor, grafika i pamięć.
    Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesław pisze:

    > Coś mi nie pasuje. Sprzęt biurowy nie potrzebuje dużej wydajności
    > i na pewno dwurdzeniowy procesor nie będzie za wolny.
    > Q8200 jest o 200zł droższy, zresztą porównanie do starych quadów jest
    > bez sensu. Płyty może i tańsze, ale bez grafiki. Pamięci DDR3 biorą
    > mniej prądu.
    > Na odnośniku jest porównanie Q6600 z Dual Core E5200. G6950 nawet nie
    > mają w spisie. Nie pomyliłeś procesorów?
    > http://www.iurl.pl/?xLfJN

    Komputer został u niego jako biurowy, bo do ogólnie
    domowo-multimedialnych zastosowań starsze komputery, które posiada
    okazały się lepsze.Testowany był na grach i obróbce filmów.
    Na podanej stronie możesz wpisać jakikolwiek procesor i dostaniesz
    wyniki, porównanie wydajności, ceny.
    Ten odnośnik na początku wyświetla zawsze to samo
    Ta różnica 200zł to z kosmosu informacja?
    W sklepach mówią co innego :-)

    http://www.agito.pl/procesory/intel-core-i3-530-293-
    ghz-box.0.362139.html?external=ceneo
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/92288/Po
    dzespo_y_PC/Procesory/Intel_Core_i3_530_2_93_GHz_BOX
    .html?cpsrc=ceneo
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/58542/Po
    dzespo_y_PC/Procesory/Intel_Core2_Quad_Q8200_2_33_GH
    z_BOX.html?cpsrc=ceneo
    http://www.agito.pl/procesory/intel-core-2-quad-q820
    0-233-ghz-box.0.334859.html?external=ceneo

    Różnica w cenach płyt i pamięci wystarczy na dobrą grafikę.
    Różnica w zużyciu prądu pamięci 2 i 3 jest minimalna, zasilacz podany w
    tytułowym poście nawet jej nie zauważy.
    Nie nic nie pomyliłem.