  • 11. Data: 2010-11-20 18:11:17
    Temat: Re: Płyta pod O/C
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-20 19:02, OMSON pisze:
    > Toż mówię, że tyle mi starczy! :D
    >
    > Pzdr, OMSON

    Z asrockiem powinno zabujac jesli te pamieci sa OK i procki masz dajace
    sie podkrecic bo moga byc kiepskie egzemplarze.

    Pozostaje zabawa z napieciami i innymi ustawieniami itp. proponuje
    zaczac od standardowych ustawien .

  • 12. Data: 2010-11-22 23:18:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 19:02:17 +0100, OMSON napisał(a):

    > Toż mówię, że tyle mi starczy! :D

    Dobrze, że ten, któremu kumplowi kręciłem, nie wiedział tego, co smaruje
    konieczko... - i 3,16 GHz na Gigabyte GA-P35-DS3R przy dwóch modułach Geila
    (nominalnie 800 MHz) z timingami 4-4-4-12 nie robiło na nim specjalnego
    wrażenia.

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 13. Data: 2010-11-23 08:36:34
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > (nominalnie 800 MHz) z timingami 4-4-4-12 nie robiło na nim specjalnego

    A u mnie, jak pisałem - płyty mają kiepski potencjał O/C. ASRock nieco
    lepiej ale FSB400MHz tylko w marzeniach... :D Dlatego czułem że trza
    chipset zmienić (MoBo z P35 nie są teraz drogie).

    Pzdr, OMSON

  • 14. Data: 2010-11-24 08:33:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 09:36:34 +0100, OMSON napisał(a):

    > A u mnie, jak pisałem - płyty mają kiepski potencjał O/C. ASRock nieco
    > lepiej ale FSB400MHz tylko w marzeniach... :D Dlatego czułem że trza
    > chipset zmienić (MoBo z P35 nie są teraz drogie).

    Moje Core 2 Duo E8400 na moim DFI LanParty P45-T2RS śmiga stabilnie 24/7/365
    podkręcony do 3,9 GHz (FSB 434). System podnosił się przy 4,1 GHz, ale do
    Orthoss wieszał go w 30 sekund. Inna sprawa, że nie siedziałem zbyt długo
    nad bawieniem się napięciami czy timingami pamięci.

    [ Bóg jest hipotezą konieczną dla zaspokojenia rozumu. (I. Kant) ]