  • 1. Data: 2010-11-20 19:26:41
    Temat: Małe a szybkie?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    od roku mam Compaqa mini i doceniam piękno małego komputera, ale
    jednocześnie odczuwam atomowatość. Czy są na rynku małe komputery, a o
    normalnych parametrach?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-11-20 19:45:28
    Temat: Re: Małe a szybkie?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 20 Lis, 20:26, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > od roku mam Compaqa mini i doceniam piękno małego komputera, ale
    > jednocześnie odczuwam atomowatość. Czy są na rynku małe komputery, a o
    > normalnych parametrach?

    sony vaio.
    Jedna z serii della również.
    Ale tanie one nie sa...

  • 3. Data: 2010-11-21 01:06:31
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

> [...]

    > od roku mam Compaqa mini i doceniam piękno małego komputera, ale
    > jednocześnie odczuwam atomowatość. Czy są na rynku małe komputery, a o

    Lenovo x201 z Core i7

    --
    gs

  • 4. Data: 2010-11-21 15:35:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.11.2010 02:06, Grzegorz S pisze:
    > Lenovo x201 z Core i7

    Nie jest taki mały, jeżeli o tym:

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/108364/N
    otebooki_i_netbooki/Notebooki/Lenovo_ThinkPad_X201s_
    NUZ47PB_.html

    mówimy. No i cena raczej mocno zaporowa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-11-21 15:37:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.11.2010 20:45, ptoki pisze:
    > sony vaio.
    > Jedna z serii della również.
    > Ale tanie one nie sa...

    To zmniejszanie takie trudne jest? Bo w sumie to mniejszy LCD=taniej.
    Brak napędów=taniej. Czy sam fakt atomowatości sprawia, że płyta główna
    może być mała, a już w normalnym nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-11-21 16:27:21
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

> [...]

    otebooki_i_netbooki/Notebooki/Lenovo_ThinkPad_X201s_
    NUZ47PB_.html

    > mówimy. No i cena raczej mocno zaporowa.

    A jaki to byłby mały? z 7 calowym ekranem?
    O cenie nie wspominałeś, więc naturalne iż akceptujesz dowolną.

    --
    gs

  • 7. Data: 2010-11-21 20:08:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.11.2010 17:27, Grzegorz S pisze:

    otebooki_i_netbooki/Notebooki/Lenovo_ThinkPad_X201s_
    NUZ47PB_.html

    > A jaki to byłby mały? z 7 calowym ekranem?

    no np. mój Compaq mini.... 12 cali bodajże LCD.

    > O cenie nie wspominałeś, więc naturalne iż akceptujesz dowolną.

    No wiesz, ale 6000 drożej to jednak nie jest rozsądna cena.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek