  • 1. Data: 2010-11-20 12:34:07
    Temat: cicha karta graficzna
    Od: pz <s...@g...pl>

    Witam.
    Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
    Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

  • 2. Data: 2010-11-20 14:06:29
    Temat: Re: cicha karta graficzna
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "pz" wrote:
    > Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
    > Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

    Nie ma kart z wiatrakami. Są karty z wentylatorami, lub bez wentylatorów.
    Jaką masz resztę sprzętu i jak chłodzoną, że potrzebujesz koniecznie
    pasywnie chłodzonej karty? Są teraz już karty z chłodzeniem aktywnym,
    które nie wiercą uszu hałasem, np. takie GTX460 Gigabyte z ich dwoma
    wentylatorami, albo EVGA GTX460SC 768MB z referencyjnym chłodzeniem.
    To tylko przykłady, takich kart jest więcej, wystarczy poczytać testy. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-11-20 14:35:08
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-20 15:06, .Peeter pisze:

    > Nie ma kart z wiatrakami. Są karty z wentylatorami, lub bez wentylatorów.

    A na czym polega różnica?

    > Jaką masz resztę sprzętu i jak chłodzoną, że potrzebujesz koniecznie
    > pasywnie chłodzonej karty?

    Resztę dostosuję do karty.

    > Są teraz już karty z chłodzeniem aktywnym,
    > które nie wiercą uszu hałasem, np. takie GTX460 Gigabyte z ich dwoma
    > wentylatorami, albo EVGA GTX460SC 768MB z referencyjnym chłodzeniem.

    Hałas to jedno, ale ja mam taki fart, że zawsze mi się któryś wentylator
    w końcu rozwala i zaczyna rzęzić. Nie chcę i już.

    > To tylko przykłady, takich kart jest więcej, wystarczy poczytać testy. :-)

    Zapytuję, bo może ktoś z Was ma coś takiego w domu i z czystym sumieniem
    może polecić.

  • 4. Data: 2010-11-20 15:06:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-20 15:35, Użytkownik pz napisał:

    > A na czym polega różnica?

    Na nazewnictwie.

    > Resztę dostosuję do karty.

    > Hałas to jedno, ale ja mam taki fart, że zawsze mi się któryś wentylator
    > w końcu rozwala i zaczyna rzęzić. Nie chcę i już.

    Poszukaj w archiwum, ktoś podawał nazwę karty z pasywnym chłodzeniem
    od GF9500GT.

    > Zapytuję, bo może ktoś z Was ma coś takiego w domu i z czystym sumieniem
    > może polecić.

    Nie przy podejściu że chce mieć kartę która za 6, 12 czy 18 miesięcy
    nie zacznie hałasować. Chyba musisz wybrac czy bardziej wolisz pograć
    czy mieć cichy komputer.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-11-20 15:11:35
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@r...o2.pl>

    W dniu 2010-11-20 13:34, pz pisze:
    > Witam.
    > Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
    > Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

    Może taki 5770 od gigabajta

    http://www.in4.pl/news_GIGABYTE_GV-R577SL-1GD_-_bezg
    %C5%82o%C5%9Bny_Radeon_HD5770,21814.htm

    Szybszych chyba dają. Nie ma rady - te szybkie muszą mieć śmigła.

  • 6. Data: 2010-11-20 15:13:24
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-20 16:06, RadoslawF pisze:

    > Nie przy podejściu że chce mieć kartę która za 6, 12 czy 18 miesięcy
    > nie zacznie hałasować. Chyba musisz wybrac czy bardziej wolisz pograć
    > czy mieć cichy komputer.

    Przepraszam, ale nie bardzo zrozumiałem - chcesz powiedzieć (pomijając
    wymieniony wcześniej model), że w granicach 1000zł nie ma wypasionej
    karty z pasywnym chłodzeniem? O to chodzi?

  • 7. Data: 2010-11-20 15:36:20
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    pz wrote:

    > Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
    > Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

    Nawet nowoczesne szybkie karty, pod obciążeniem ogrzewają powietrze w
    obudowie, więc sugeruję przyjąć, że do pasywnej karty należy zastosować
    wiatrak w obudowie. Ale taki cichy 12cm łatwo i tanio wymienić na
    kolejny jak zacznie się buntować. Gigabyte robił dobre mocna i pasywne
    modele.

    Grzegorz

  • 8. Data: 2010-11-20 15:42:40
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "pz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, ale nie bardzo zrozumiałem - chcesz powiedzieć (pomijając
    > wymieniony wcześniej model), że w granicach 1000zł nie ma wypasionej karty
    > z pasywnym chłodzeniem? O to chodzi?

    Za tysiaka to mozesz miec np. GTX460 z bloczkiem WC :)
    a skoro tak lubisz cisze, to warto i procka zwodowac
    Inwestycja jest ale - ale zostaje na dlugo.

  • 9. Data: 2010-11-20 15:52:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pz pisze:
    > Witam.
    > Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
    > Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

    niema karty która odprowadzi 200W wewnątrz obudowy bez wymuszonego
    powietrznego chłodzenia. wymuszenie moze być zamocowane do karty, albo
    do obudowy, ale musi być. właśnie sprzedaje gf9600 pasywną, - używaną
    przez 2 lata, i jakbym nie chciał problemu obejść - wentyatorek ( do
    grania) musiał być. Tyle ze co Ci przeszadza mały hałas smigiełek jak w
    głośnikach jest atak bombowy, ryk silników samochodów czy w co tam
    jeszcze grasz. jak przegladasz net, to wentyatorki mogą zwalniać lub
    wyłączać sie całkowicie.

    ToMasz

  • 10. Data: 2010-11-20 15:55:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-20 16:13, Użytkownik pz napisał:

    > Przepraszam, ale nie bardzo zrozumiałem - chcesz powiedzieć (pomijając
    > wymieniony wcześniej model), że w granicach 1000zł nie ma wypasionej
    > karty z pasywnym chłodzeniem? O to chodzi?

    Wymieniony i wyższy którego nazwy nie pamiętam.
    Ale na pewno nie był to wypas za 1kzł.
    Jak bardzo się uprzesz to kupisz cokolwiek a potem śmigiełko
    zamienisz na chłodzenie wodne. Ale to już raczej we własnym
    zakresie.