  • 1. Data: 2010-11-19 14:15:28
    Temat: Jakie opinie maja kompy stacjonarne acera?
    Od: jg <j...@f...pl>

    witam,

    jakie opinie dot. awaryjnosci maja komputery stacjonarne acera?

    zastanawiam sie nad kompami firmowymi, a acer ma konkurencyjne ceny.

    np. taki model
    Veriton M480G Q9400 4GB DDR2 320GB DVD RW X4500 W7Prof.+ XPP

    http://atabajt-pclweb.systemb2b.com/pricelist/item.a
    spx?PID=C0204666

    widze, ze dell, hp, fujitsu maja E7500 i 2GB za wiecej kasy. Co prawda maja
    moze rok wiecej gwarancji i troche wiekszy dysk, ale roznica w sprzecie
    jest na tyle duza, ze jestem w stanie wziac acera. Ale wlasnie nie znam
    statystyk awaryjnosci jego stacjonarek. wiem, ze z laptopami jest tak
    sobie.

    jakies sugestie?

    dzieki.

    --
    jg

  • 2. Data: 2010-11-19 18:14:31
    Temat: Re: Jakie opinie maja kompy stacjonarne acera?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-19 15:15, jg pisze:
> [...]
    > jest na tyle duza, ze jestem w stanie wziac acera. Ale wlasnie nie znam
    > statystyk awaryjnosci jego stacjonarek. wiem, ze z laptopami jest tak

    Hmmm za tą kasę można złożyć nieco lepszy zestaw, więc po co brać acera?
    W każdym sklepie złożą ci lepszego kompa za te pieniądze a gwarancja i
    tak jest na 2 lata. Do tego Acer czy nie on i tak nie jest producentem
    tego sprzętu tylko go składa.

  • 3. Data: 2010-11-19 18:38:15
    Od: "michalek" <m...@g...com>

> [...]
    > każdym sklepie złożą ci lepszego kompa za te pieniądze a gwarancja i tak
    > jest na 2 lata. Do tego Acer czy nie on i tak nie jest producentem tego

    A taki Volkswagen, Ford, Opel, Kia i Tata też nie są producentami
    samochodów tylko je składają. Czasem z części (i podzespołów)
    produkowanych u tych samych producentów.

    A jakoś różnią się jakością i różnice te nie są tak obojętne klientom.

  • 4. Data: 2010-11-19 18:53:07
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 19:38, michalek pisze:

> [...]
    > produkowanych u tych samych producentów.
    >
    > A jakoś różnią się jakością i różnice te nie są tak obojętne klientom.

    Naprawdę nie widzisz różnicy w ilości gotowych elementów, z których
    składa się komputer i samochód?

  • 5. Data: 2010-11-20 10:11:24
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ta, zwlaszcza ze chyba wszystkie Acery maja to denerwujace chlodzenie,
    zalezne od zajetosci cpu, ruchu myszka, itp a nie od temperatury. W efekcie
    wlacza sie i wylacza wlacza wyalcza wlacza.... iscie denerwujaca sprawa ;)

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2010-11-20 11:12:57
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

> [...]
    > produkowanych u tych samych producentów.
    >
    > A jakoś różnią się jakością i różnice te nie są tak obojętne klientom.

    A co wierzysz, że "firmowe" mają lepiej przykręcone śrubki?