eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPłyta indukcyjna i różnicówkiRe: Płyta indukcyjna i różnicówki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <nd6p10$o4f$1@usenet.news.interia.pl>
    <nd84dn$io9$1@usenet.news.interia.pl>
    <56f7d0f4$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <56f9565d$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <56f968a5$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <56fa6abd$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <56fac44d$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <56fad830$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <56fadddb$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <56fae75b$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <56fae75b$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna i różnicówki
    Date: Tue, 29 Mar 2016 23:40:54 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <56faf667$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.108.79
    X-Trace: 1459287655 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22840 83.30.108.79:53598
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:697166
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości
    On 2016-03-29 21:56, J.F. wrote:
    >> Tylko ze odpowiedz na reklamacje moze byc "uszkodzenie nastapilo z
    >> powodu nieprawidlowej instalacji".

    >W przypadku pierwszego roku zakłada się, że problem jest by default w
    >reklamowanej rzeczy. Jeśli sprzedawca uważa, że jest inaczej to musi
    >to *udowodnić*.

    "rodzaj uszkodzen wskazuje, ze nastapilo przepiecie na zasilaniu,
    ktore moglo byc spowodowane np zlym podlaczeniem do instalacji
    elektrycznej".
    Ale nawet jesli podlaczenie bylo dobre, to nadal przepiecie jest nie z
    winy producenta :-)

    A jak odroznic, ze przepalony tranzystor czy tyrystor byl z winy
    wlasnej, a nie przepiecia ?
    Z wlasnej sie przeciez nie psuje, mamy miliony kuchenek z takimi
    elementami i wszystkie pracuja :-)

    >> A co dalej ?
    >> IMO - nie majac wujka adwokata i ciotki sedzi taniej bedzie kupic
    >> nowa
    >> kuchenke :-)

    >Może i tak być :-)
    >Ale wystarczy mieć dostatecznie zły charakter i dochodzenie swoich
    >praw automagicznie się upraszcza ;-)

    Nie wiem czy zly charakter wystarczy - w ogromie kruczkow prawnych
    chyba nie.
    A nawet jesli, to jesli druga strona tez ma zly charakter, to ile
    potrwa proces ?
    5 lat czy dluzej ?

    Albo bezczelnie po pol roku sprzedawca wymieni towar na nowy sprawny.
    A Ty juz kupiles nowa kuchenke, bo ilez mozna bez :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: