  • Data: 2016-03-29 23:32:53
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i różnicówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. pisze:

    >"Pieczątkę" obali każdy w każdym sądzie. A "sam sobie podłączyłem" -
    >ja na ten przykład też obalę... Bo co mi szkodzi wpisać się jako
    >instalator i numery uprawnień podać?

    Jesli te uprawnienia masz, to oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie.
    Ale wiecej ludzi ich nie ma, wiec numer musza podac falszywy.

    Albo sie okaze, ze uprawnienia wygasly :-)

    >Miał być wykwalifikowany personel (wymóg rozsądny choćby z punktu
    >widzenia bezpieczeństwa)? Jest. A że klient i wykwalifikowany
    >personel (na dokładkę bez pieczątki ale z uprawnieniami wydanymi w
    >imieniu URE) to jedna osoba? A co komu do tego?

    Teraz URE uprawnia a nie SEP ?
    To pewnie uprawnionych jeszcze mniej ...

    A tak nawiasem mowiac, to ciekaw jestem, gdzie ten personel mial
    zdobyc kwalifikacje do podlaczania plyty grzejnej, bo instalacja
    dwufazowa to cos niezbyt popularnego bylo.
    A opisy w instrukcjach obslugi czesto zadne ... nawet uprawniony
    elektryk moglby sie naciac.

    J.