  • Data: 2012-10-04 15:02:26
    Temat: Re: Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Koltowski napisał:
    > Witam,
    >
    > Nie jestem na biezaco ze sprzetem wiec postanowilem rzucic temat i zachecic
    > do dyskusji a przy okazji dowiedziec sie tego czego szukam. Potrzebuje
    > zbudowac domowy serwer na VmWare ESXi 5 do celow testowych. Nie chce kupowac
    > uzywanego rupiecia ani tez nie chce wydawac pieniedzy na markowy serwer

    Heh, offtopicznie troche, ale markowe strasznie potaniały :) Np.
    http://www.powerserver.pl/d5989_serwer_hp_proliant_m
    l110g7___xeon_4-core_3.1ghz_-_nowa_generacja.html

    Ale akurat masz troche podzespolow, jednak daje info dla tych, co nie
    maja pozostalych czesci, moze sie komus przydac.

    Bo w sumie kosztuje tyle ile pecet, ale ma xeona w srodku :)