  • Data: 2012-10-04 11:57:46
    Temat: Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5
    Od: "Adam Koltowski" <a...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie jestem na biezaco ze sprzetem wiec postanowilem rzucic temat i zachecic
    do dyskusji a przy okazji dowiedziec sie tego czego szukam. Potrzebuje
    zbudowac domowy serwer na VmWare ESXi 5 do celow testowych. Nie chce kupowac
    uzywanego rupiecia ani tez nie chce wydawac pieniedzy na markowy serwer wiec
    padlo na kompromis szczegolnie, ze wiele elementow mam. Mam juz jeden taki i
    spelnia swoja role od 4 lat. Pora na kolejny. Potrzebuje porady jedynie
    odnosnie plyty i procesora. Reszte elementow mam (kotroler Adapteca, dyski,
    obudowe itd.).

    Wiec kto mi powie jaka plyte glowna i jaki procesor zastosowac do takiej
    konstrukcji ? Najlepiej zeby oblsugiwala wiecej niz 8GB Ramu (16 bylo by
    milo).

    Adam