  • Data: 2012-10-04 16:38:31
    Temat: Re: Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5
    Od: "Adam Koltowski" <a...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heh, offtopicznie troche, ale markowe strasznie potaniały :) Np.
    > http://www.powerserver.pl/d5989_serwer_hp_proliant_m
    l110g7___xeon_4-core_3.1ghz_-_nowa_generacja.html

    > Ale akurat masz troche podzespolow, jednak daje info dla tych, co nie maja
    > pozostalych czesci, moze sie komus przydac.
    >
    > Bo w sumie kosztuje tyle ile pecet, ale ma xeona w srodku :)

    Faktycznie niedrogi, ale za slaby ..... MAX RAM=8GB

    Mi by pasowala jakas dobrej klasy silna plyta i dobry procesur. Tyle, zeby
    nie bylo pozniej problemow z kompatybilnoscia bo juz keidys tak celowalem i
    potem sie okazalo, ze ESXi 4 dzialal koszmarnie. Upchnalem pozniej plyte
    gdzies indziej i na jakiejs stronie znalazlem wykaz obslugiwanych plyt wiec
    z tego skorzystalem, ale w tym momencie chodzi mi o czesci wspolczesne.