  • 41. Data: 2010-04-27 07:21:01
    Temat: Re: Płyn hamulcowy - honda
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 14:01:38 -0500, Pszemol wrote:
    >No to super złota rączka z Ciebie... tutaj piszemy jednak o DIY.
    >
    >[...]
    >Dobra rada - jeśli Twoim sposobem obsługi samochodu jest zawożenie
    >go do serwisu to proponuję abyś nie zabierał głosu w dyskusji gdy
    >ludzie którzy się na autach znają omawiają metody obsługi samodzielnej,
    >bez zawożenia auta do warsztatu.

    Jakby sie znali, to by nie zadawali glupich pytan :-P

    Rada kolegi byc moze nie taka glupia - pamietasz to porownanie wymiany
    oleju przez mezczyzne i kobiete ? :-)

    No i jak zamierzasz zutylizowac stary plyn :-)

    J.

  • 42. Data: 2010-04-27 16:21:42
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Jakby sie znali, to by nie zadawali glupich pytan :-P
    >
    > Rada kolegi byc moze nie taka glupia - pamietasz to porownanie wymiany
    > oleju przez mezczyzne i kobiete ? :-)
    >
    > No i jak zamierzasz zutylizowac stary plyn :-)

    Pewnie tak samo jak każdy "domow spec" - wyleje do kibla.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 43. Data: 2010-04-28 13:58:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jakby sie znali, to by nie zadawali glupich pytan :-P

    Nie widzę niczego złego w zadawaniu pytań...
    Natomiast ktoś, dla którego rozwiązaniem jest "zawieźć do serwisu"
    po prostu nie zna się na samochodach i lepiej niech nie doradza innym.

    > Rada kolegi byc moze nie taka glupia - pamietasz to porownanie wymiany
    > oleju przez mezczyzne i kobiete ? :-)

    Pamiętam, i to był opis "rekreacyjnej wymiany oleju" :-)
    Nie ma w tym nic złego.

    > No i jak zamierzasz zutylizowac stary plyn :-)

    Zaniosę go do punktu sprzedaży nowych płynów, i tam biorą stare
    do utylizacji (czyli spalenia nimi w piecu...). Nie wiem jak ta sytuacja
    w Polsce wygląda... Macie gdzie zanieść stare oleje, płyny hamulcowe?
    Ja mam sieć PepBoys, gdzie rutynowo oferują taką usługę recyklingu.

  • 44. Data: 2010-04-28 14:01:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Pewnie tak samo jak każdy "domow spec" - wyleje do kibla.

    I tu się grubo mylisz.. ale przecież nie pierwszy raz, nie? :-)

  • 45. Data: 2010-04-28 17:25:09
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > I tu się grubo mylisz.. ale przecież nie pierwszy raz, nie? :-)

    Wykręciłeś już te przewody hamulcowe?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 46. Data: 2010-04-29 06:11:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Wykręciłeś już te przewody hamulcowe?

    Nigdy ich nie miałem zamiaru wykręcać...

  • 47. Data: 2010-04-29 08:18:58
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Nigdy ich nie miałem zamiaru wykręcać...

    Tia.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 48. Data: 2010-04-29 14:14:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Tia.

    Coś może widziałeś oczami wyobraźni, Królu Złoty??
    A może wiesz lepiej ode mnie co miałem zamiar robić??

    Skompromitowałeś się już jako doradca samochodowy w moich oczach,
    więc możesz już spokojnie zakończyć swój udział w tym wątku...
    Panu już podziękujemy :-)

  • 49. Data: 2010-04-30 08:56:05
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    >
    > Skompromitowałeś się już jako doradca samochodowy w moich oczach,
    > więc możesz już spokojnie zakończyć swój udział w tym wątku...

    Wysączyłeś już ten stary płyn hamulcowy przez lekko odkręcony odpowietrznik
    czy dalej sie zastanawiasz czy dot4 to to samo co płyn hamulcowy honda?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 50. Data: 2010-04-30 13:56:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Wysączyłeś już ten stary płyn hamulcowy przez lekko odkręcony
    > odpowietrznik czy dalej sie zastanawiasz czy dot4 to to samo co płyn
    > hamulcowy honda?

    Jak chcesz się czegoś nauczyć o samochodach zamiast zanosić je
    z każdą pierdółką do mechanika to grzecznie zapytaj zamiast drwić :-)
    Nie raz już wymieniałem płyn hamulcowy tą metodą.