    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Płyn hamulcowy - honda
    Date: Wed, 28 Apr 2010 06:58:58 -0500

    news:stsct59ntmfdl871nvfb41n6gunsifkshj@4ax.com...

    > Jakby sie znali, to by nie zadawali glupich pytan :-P

    Nie widzę niczego złego w zadawaniu pytań...
    Natomiast ktoś, dla którego rozwiązaniem jest "zawieźć do serwisu"
    po prostu nie zna się na samochodach i lepiej niech nie doradza innym.

    > Rada kolegi byc moze nie taka glupia - pamietasz to porownanie wymiany
    > oleju przez mezczyzne i kobiete ? :-)

    Pamiętam, i to był opis "rekreacyjnej wymiany oleju" :-)
    Nie ma w tym nic złego.

    > No i jak zamierzasz zutylizowac stary plyn :-)

    Zaniosę go do punktu sprzedaży nowych płynów, i tam biorą stare
    do utylizacji (czyli spalenia nimi w piecu...). Nie wiem jak ta sytuacja
    w Polsce wygląda... Macie gdzie zanieść stare oleje, płyny hamulcowe?
    Ja mam sieć PepBoys, gdzie rutynowo oferują taką usługę recyklingu.