eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPłyn hamulcowy - honda › Re: Płyn hamulcowy - honda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!bor
    der1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 20 Apr 2010 23:18:53 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Płyn hamulcowy - honda
    References: <h...@p...onet.pl> <hqibd1$7ei$1@mx1.internetia.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <4bccb7ff$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4bccb7ff$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4bce1a3c$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.74.34
    X-Trace: 1271798332 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2582 83.11.74.34:31660
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 1951
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274192
    [ ukryj nagłówki ]

    Yogi(n) pisze:

    >>> Kup sobie 1L Ferodo czy innego Castrola DOT4 za 30pln.
    >>> Przepluczesz i napelnisz caly uklad.
    >>
    >> Dlaczego doradzasz mi DOT 4 do systemu pod DOT 3?
    >> Jakieś uzasadnienie?
    >
    > Pewnie dlatego, że ma najlepszy stosunek jakości do ceny. DOT4 ma to
    > wszystko co DOT3 i jeszcze wyższa temperaturę wrzenia, więc "zadziała"
    > bez problemu i jeszcze dłużej posłuży.

    A wyższy DOT nie będzie mniej trwały?

    Bo DOT5.1 też ma niby to samo co DOT3 i DOT4 i jeszcze więcej, tyle że
    się szybciej zużywa - AFAIK z powodu większej higroskopijności.

    Mam też wrażenie, że w kolejności DOT3, DOT4, DOT5.1 rośnie agresywność
    płynu - na pewno w stosunku do skóry rąk, ale pewnie też gumowych
    elementów układu hamulcowego (im wyższy tym szybciej czernieje).

    Jak ktoś spokojnie jeździ i nie grzeje hamulców do wysokich temperatur,
    to może lepszy będzie najniższy DOT zalecany przez producenta?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: