  • Data: 2010-11-17 18:04:27
    Temat: Re: Plustek - skaner do filmów
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-17 17:21:39 +0100, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    > Wiesz... instrukcja mówi co innego :-). Nie twierdzę że tak musi być,
    > niejeden raz spotkałem się z sytuacją że instrukcja bezczelnie kłamie.
    > A Ty na czym opierasz swoje twierdzenie?
    Były robione testy rzeczywistej rozdzielczości. Nie chcę skłamać ale
    Jakub to zdaje się robił.

    > Nie rozumiem też Twojej pogardy dla tego, khm, sprzętu :-). Każdy
    > kupuje to, czego potrzebuje naprawdę. Ja uznałem że ten plustek do
    > mojego, w zasadzie jednorazowego, zastosowania zupełnie wystarczy.
    > Rozumiem że Ty do wywiercenia kilku otworków na karnisz kupujesz Hilti
    > za parę tysięcy? ;-)))
    Wystarczy makita i nie musi kosztować paru tysięcy. Zawsze jest
    alternatywa nie musi to być najdroższy, ale nigdy nie kupuję
    najtańszego.
    Akurat dla tego Plusteka, jest alternatywa. Urządzenia szybsze i lepsze.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam