  • Data: 2014-07-03 23:29:44
    Temat: Re: Plus na karte - przekazanie kwoty na inny nr
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Jul 2014 22:32:39 +0200, Jer <j...@k...pl> wrote:

    >Cześć
    >
    >Sytuacja taka - jeden z tel. zarejestrowanych w Plusie na karte posiada
    >sporą kwotę na koncie która nie jest wykorzystywana, ale nr tel.
    >powiedzmy musi istnieć. Jak z tego nr. większą nadwyżke kwotową
    >przenieść na inny numer w Plusie.
    >
    >Znalazłem tylko to http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836343
    >
    >20 zł nie rozwiązuje sytuacji.
    >
    >Dodzwonienie się do BOKu - próbowałem po trzech razach straciłem
    >cierpliwość.

    Limit jest 20zł na miesiąc, więcej się nie da.
    Na forum czytałem że można próbować w ten sposób że zrobić jeden
    teleprzelew i od razu drugi zanim ten pierwszy zostanie potwierdzony
    przez system to system może przyjąć i drugi, ale nie testowałem tego.
    Tyle że nawet jeśli to wychodzi tylko 40zł na miesiąc. Wyjścia innego
    nie ma chyba że sprzedaż numeru na allegro ale to i tak można uzyskać
    maksymalnie 50% kwoty znajdującej się na koncie.