  • Data: 2010-06-27 17:49:33
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Jedyne co mi się w nim nie podoba to dość mocno zauważalne CA na
    > szerokim końcu. Na szczęście dość łatwo korygowalne w postprocessie.

    Hmm, szczerze mówiąc nie zauważyłem. Może dlatego, że RAW-y obrabiam w
    RSE, a on po cichu sam takie rzeczy świetnie koryguje.

    Zresztą pan[i]om z DXO wyszło, że Canon jest rewelacyjny pod tym
    względem. Tu masz porównanie z konkurencyjnym Nikkorem:

    http://www.dxomark.com/index.php/en/Lens-with-Camera
    /Compare-lenses/%28lens1%29/169/%28lens2%29/173/%28o
    nglet%29/0/%28brand%29/Canon/%28brand2%29/Nikkor

    > Szczerze mówiąc, to D700 nie zachwyca mnie ani sobą, ani swoimi
    > zdjęciami. Ale ja inny jestem, zawsze byłem. ;-)

    A mi się podobała matryca, ale po wzięciu korpusu do łapek już go nie
    chcę. :-)

    > I na tym właśnie stanęło. Gryzłem się czy czekać, czy kupować, czy to,
    > czy co innego... ale po dyskusji z rodziną uznałem, że sezon ucieka, za
    > tydzień pakuję walizki i równie dobrze kolejne zdjęcia mogę robić już
    > nowym body. 7D let it be. Jak teraz nie kupię, to po sezonie przeleży
    > pierwszy rok w minimalnym użyciu, bo w ciągu roku akademickiego będzie
    > krucho z czasem na zdjęcia.

    Jak tak, to życzę miłego focenia/Fotografowania. :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek