  • Data: 2010-06-27 17:12:22
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-27 01:16, John Smith pisze:
    > Ano właśnie. Żaden inny standard zoom (włącznie z pełnoklatkowymi) nie
    > jest np tak fajnie skorygowany geometrycznie na szerokim końcu.

    Jedyne co mi się w nim nie podoba to dość mocno zauważalne CA na
    szerokim końcu. Na szczęście dość łatwo korygowalne w postprocessie.

    > A ja się ostatnio wyleczyłem z D700.

    Szczerze mówiąc, to D700 nie zachwyca mnie ani sobą, ani swoimi
    zdjęciami. Ale ja inny jestem, zawsze byłem. ;-)

    > Ale z wizjerem 7D nie ma porównania.

    I na tym właśnie stanęło. Gryzłem się czy czekać, czy kupować, czy to,
    czy co innego... ale po dyskusji z rodziną uznałem, że sezon ucieka, za
    tydzień pakuję walizki i równie dobrze kolejne zdjęcia mogę robić już
    nowym body. 7D let it be. Jak teraz nie kupię, to po sezonie przeleży
    pierwszy rok w minimalnym użyciu, bo w ciągu roku akademickiego będzie
    krucho z czasem na zdjęcia.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net