  • Data: 2017-06-15 17:46:50
    Temat: Re: Płonący elektryk
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-14 o 19:53, RadoslawF pisze:
> [...]
    iazda-top-geara-miala-powazny-wypadek-1

    127/pozar-auta-na-parkingu-foto

    > Biorąc pod uwagę ilość zwykłych to procentowo pali się mniej.
    > A sam osobiście pamiętam jak zachwalali że bezpieczeństwo
    > i brak łatwopalnej bomby w zbiorniku paliwa.

    A tu się okazuje że bomba nadal jest :( Sądzę że to też jest problem
    słąbego zabezpieczenia mechanicznego aku, umieszczanie ich pod płytą
    podłogową nie jest dobrym pomysłem. Poza tym te aku są zwyczajnie
    przeciążone i przy ładowaniu i przy szybkiej jezdzie, co powoduje ich
    nadmierne nagrzewanie, efekt to kilka tesl spalonych przy ładowaniu.
    W ups-ach producenci też tak robią tylko że skutki mniej kosztowne, co
    najwyżej aku spuchną i szybciej padną.

    --
    Pozdr
    Janusz