-
1. Data: 2009-07-30 20:40:44
Temat: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
Od: Irk <j...@w...pl>
Witam
W Playu mam problem ze sprawdzeniem stanu salda i faktur-płatności.
Robię to w 3 (chyba wszystkich ?) możliwych kominacjach:
1) menu Play24 (z poziomu telefonu) po wybraniu:
*111# i dalej 1. Konto i dalej 5. Faktura lub 6. Saldo
po wybraniu 5. lub 6. zawsze dostaję komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
oraz
wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play! na playmobile.pl"
Co ciekawe wszystkie inne opcje w menu *111# czyli np.
1.Konto i dalej 1. Minuty lub 2. Stan konta itd.. działają prawidłowo
tzn. dostaję właściwe odpowiedzi z serwisu.
2) kolejny sposób: to kody *124# lub *125#
niestety po wybraniu tych kodów również otrzymuję taki sam komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
oraz
wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl"
3) kolejny sposób to załogowanie się na www w playmobile.pl w Mój
Play!
(zresztą tak też podpowiadają powyższe komunikaty).
W serwisie loguję się poprawnie i wszystkie funkcje jak np.
moje konto, usługi, podgląd danych działają poprawnie a jak chcę
tylko wejść w "finanse" lub "faktury, płatności" to zawsze dostaje
komunikat:
"Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1244642072539SCBF400"
Myślałem, że to faktycznie chwilowy problem i próbuję tą opcję
już od ok. miesiąca i zawsze jest to samo czyli komunikat j/w.
Sprawę zgłaszałem telefoniczne do BOA ale oni nic z tym nie mogą
zrobić i odsyłają mnie do Punktu Obsługi Klienta abym tam złożył
odpowiednią dyspozycję aktywacji tej usługi. Idę do POK a tam robią
wielkie oczy i nie wiedzą o co chodzi i odsyłają mnie do BOA.
Klasyczny ping-pong.
Zgłosiłem im ten problem też mailowo ale otrzymałem odpowiedź:
"dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji Polecenia Zapłaty, które
wpłynęło do nas droga mailową...".
Kompletnie nie na temat - może ktoś dopiero się przebudził :)
Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?
-
2. Data: 2009-08-01 06:47:08
Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
Od: ztomasz <z...@o...pl>
Irk pisze:
> Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?
Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona
internetowa. Ja mam podobne komunikaty lub brak jakichkolwiek danych.
Korzystam FRESH oraz Play ONLINE i pewnego razu na stronie pod numerem z
telefonu na karte informacja ze mam 18gr na koncie, a przy sprawdzeniu
na telefonie kodem mialem okolo 22zl. Znowu na numerze internetu zmalalo
mi 2,5GB do... 30MB. Zreszta gina mi rowniez daty konca konta na
fresh-u, dziwnie naliczane sa kwoty na internecie itp. Widocznie system
mial byc uniwersalny do kazdej uslugi i... nie wyrabia
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
-
3. Data: 2009-08-01 07:04:30
Temat: Re: Play -- sprawdzenie salda i faktury -- problem?
Od: uzytkownik <b...@u...pl>
Irk pisze:
> "Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
> Kod błędu: 1244642072539SCBF400"
takie i inne błędy miałem również jeśli używałem innych przeglądarek niż
IE.
-
4. Data: 2009-08-02 09:42:33
Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
Od: Irk <j...@w...pl>
On 1 Sie, 08:47, ztomasz <z...@o...pl> pisze...
> > Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?
> Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona
> internetowa. Ja mam podobne komunikaty
Problem ze stroną internetową mnie nie dziwi ale czy ktoś ma też takie
problemy jak
ja z kodami: *124# i *125# - komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
oraz wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na
playmobile.pl" ?
-
5. Data: 2009-08-04 15:15:55
Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
Od: Daniel Biernacki <m...@g...com>
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
fakturę do 5.08 a nie mam pojęcia jak to zrobić?
Ktoś może wie ??
-
6. Data: 2009-08-04 20:49:06
Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
Od: Jakub <q...@g...com>
On 4 Sie, 11:15, Daniel Biernacki <m...@g...com> wrote:
> Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
> fakturę do 5.08 a nie mam pojęcia jak to zrobić?
> Ktoś może wie ??
Najlepiej jest aktywować eawizo, wtedy na maila przychodzi kwota do
zapłaty, numer faktury i numer konta do przelewu.