eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - sprawdzenie salda i faktury - problem?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2009-07-30 20:40:44
    Temat: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam
    W Playu mam problem ze sprawdzeniem stanu salda i faktur-płatności.
    Robię to w 3 (chyba wszystkich ?) możliwych kominacjach:

    1) menu Play24 (z poziomu telefonu) po wybraniu:
    *111# i dalej 1. Konto i dalej 5. Faktura lub 6. Saldo
    po wybraniu 5. lub 6. zawsze dostaję komunikat:
    "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
    oraz
    wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play! na playmobile.pl"
    Co ciekawe wszystkie inne opcje w menu *111# czyli np.
    1.Konto i dalej 1. Minuty lub 2. Stan konta itd.. działają prawidłowo
    tzn. dostaję właściwe odpowiedzi z serwisu.

    2) kolejny sposób: to kody *124# lub *125#
    niestety po wybraniu tych kodów również otrzymuję taki sam komunikat:
    "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
    oraz
    wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl"

    3) kolejny sposób to załogowanie się na www w playmobile.pl w Mój
    Play!
    (zresztą tak też podpowiadają powyższe komunikaty).
    W serwisie loguję się poprawnie i wszystkie funkcje jak np.
    moje konto, usługi, podgląd danych działają poprawnie a jak chcę
    tylko wejść w "finanse" lub "faktury, płatności" to zawsze dostaje
    komunikat:
    "Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    Kod błędu: 1244642072539SCBF400"
    Myślałem, że to faktycznie chwilowy problem i próbuję tą opcję
    już od ok. miesiąca i zawsze jest to samo czyli komunikat j/w.
    Sprawę zgłaszałem telefoniczne do BOA ale oni nic z tym nie mogą
    zrobić i odsyłają mnie do Punktu Obsługi Klienta abym tam złożył
    odpowiednią dyspozycję aktywacji tej usługi. Idę do POK a tam robią
    wielkie oczy i nie wiedzą o co chodzi i odsyłają mnie do BOA.
    Klasyczny ping-pong.
    Zgłosiłem im ten problem też mailowo ale otrzymałem odpowiedź:
    "dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji Polecenia Zapłaty, które
    wpłynęło do nas droga mailową...".
    Kompletnie nie na temat - może ktoś dopiero się przebudził :)

    Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?


  • 2. Data: 2009-08-01 06:47:08
    Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Irk pisze:

    > Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

    Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona
    internetowa. Ja mam podobne komunikaty lub brak jakichkolwiek danych.
    Korzystam FRESH oraz Play ONLINE i pewnego razu na stronie pod numerem z
    telefonu na karte informacja ze mam 18gr na koncie, a przy sprawdzeniu
    na telefonie kodem mialem okolo 22zl. Znowu na numerze internetu zmalalo
    mi 2,5GB do... 30MB. Zreszta gina mi rowniez daty konca konta na
    fresh-u, dziwnie naliczane sa kwoty na internecie itp. Widocznie system
    mial byc uniwersalny do kazdej uslugi i... nie wyrabia
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=


  • 3. Data: 2009-08-01 07:04:30
    Temat: Re: Play -- sprawdzenie salda i faktury -- problem?
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Irk pisze:

    > "Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    > Kod błędu: 1244642072539SCBF400"

    takie i inne błędy miałem również jeśli używałem innych przeglądarek niż
    IE.


  • 4. Data: 2009-08-02 09:42:33
    Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 1 Sie, 08:47, ztomasz <z...@o...pl> pisze...
    > > Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

    > Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona
    > internetowa. Ja mam podobne komunikaty

    Problem ze stroną internetową mnie nie dziwi ale czy ktoś ma też takie
    problemy jak
    ja z kodami: *124# i *125# - komunikat:
    "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
    oraz wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na
    playmobile.pl" ?


  • 5. Data: 2009-08-04 15:15:55
    Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
    Od: Daniel Biernacki <m...@g...com>

    Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
    fakturę do 5.08 a nie mam pojęcia jak to zrobić?
    Ktoś może wie ??


  • 6. Data: 2009-08-04 20:49:06
    Temat: Re: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
    Od: Jakub <q...@g...com>

    On 4 Sie, 11:15, Daniel Biernacki <m...@g...com> wrote:
    > Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
    > fakturę do 5.08 a  nie mam pojęcia jak to zrobić?
    > Ktoś może wie ??

    Najlepiej jest aktywować eawizo, wtedy na maila przychodzi kwota do
    zapłaty, numer faktury i numer konta do przelewu.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: