eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - sprawdzenie salda i faktury - problem?Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.com!news2.gl
    orb.com!postnews.google.com!r2g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Irk <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
    Date: Thu, 30 Jul 2009 13:40:44 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 47
    Message-ID: <5...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.4.150.163
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1248986445 10843 127.0.0.1 (30 Jul 2009 20:40:45 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jul 2009 20:40:45 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r2g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=83.4.150.163;
    posting-account=PkMcSQoAAABQoGsi4d9D82y10dz3c7T2
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977454
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    W Playu mam problem ze sprawdzeniem stanu salda i faktur-płatności.
    Robię to w 3 (chyba wszystkich ?) możliwych kominacjach:

    1) menu Play24 (z poziomu telefonu) po wybraniu:
    *111# i dalej 1. Konto i dalej 5. Faktura lub 6. Saldo
    po wybraniu 5. lub 6. zawsze dostaję komunikat:
    "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
    oraz
    wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play! na playmobile.pl"
    Co ciekawe wszystkie inne opcje w menu *111# czyli np.
    1.Konto i dalej 1. Minuty lub 2. Stan konta itd.. działają prawidłowo
    tzn. dostaję właściwe odpowiedzi z serwisu.

    2) kolejny sposób: to kody *124# lub *125#
    niestety po wybraniu tych kodów również otrzymuję taki sam komunikat:
    "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
    oraz
    wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl"

    3) kolejny sposób to załogowanie się na www w playmobile.pl w Mój
    Play!
    (zresztą tak też podpowiadają powyższe komunikaty).
    W serwisie loguję się poprawnie i wszystkie funkcje jak np.
    moje konto, usługi, podgląd danych działają poprawnie a jak chcę
    tylko wejść w "finanse" lub "faktury, płatności" to zawsze dostaje
    komunikat:
    "Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    Kod błędu: 1244642072539SCBF400"
    Myślałem, że to faktycznie chwilowy problem i próbuję tą opcję
    już od ok. miesiąca i zawsze jest to samo czyli komunikat j/w.
    Sprawę zgłaszałem telefoniczne do BOA ale oni nic z tym nie mogą
    zrobić i odsyłają mnie do Punktu Obsługi Klienta abym tam złożył
    odpowiednią dyspozycję aktywacji tej usługi. Idę do POK a tam robią
    wielkie oczy i nie wiedzą o co chodzi i odsyłają mnie do BOA.
    Klasyczny ping-pong.
    Zgłosiłem im ten problem też mailowo ale otrzymałem odpowiedź:
    "dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji Polecenia Zapłaty, które
    wpłynęło do nas droga mailową...".
    Kompletnie nie na temat - może ktoś dopiero się przebudził :)

    Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: