  • 11. Data: 2013-01-25 16:01:21
    Temat: Re: Play pieprzony
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-25 15:13, Leszek pisze:

    > Takie czasy - trzeba tylko za tym nadążyć, na bicie piany szkoda
    > zdrowia. Tak jak dom chronisz przed złodziejem tak samo musisz się
    > zabezpieczać przed bankami, operatorami i innymi domokrążcami. L.

    W normalnym matrixie ;-) umowy zawierane na termin dobiegają końca i
    kropka. Tylko operatorzy i inne "cfaniaki" wykorzystują dominującą
    pozycję przy zawieraniu umowy i pozwalają sobie na takie praktyki.
    Mam nadzieję że ludzi myślących w taki sposób jak Twój będzie tylko ubywać.

  • 12. Data: 2013-01-25 16:04:57
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik $heikh el $hah napisał:
> [...]
    > dostałem rachunek o 12 zł wyższy od standardowego, co mnie zmobilizowało
    > do przejścia się do salonu. Na miejscu się dowiedziałem, że obowiązuje
    > miesięczny okres wypowiedzenia, a że nowa faktura została już
    > wystawiona, to będę musiał zapłacić tą i jeszcze kolejną. (A nie mam już
    > nawet karty SIM, abo w Orange.)
    > Zapłacę, nie ma problemu, ale przestrzegam wszystkich przed tym
    > złodziejskim providerem. Dodatkowo musiałem w salonie sporządzić pismo,
    > że rezygnuję z ich usług. Teraz żałuję, że nie dopisałem: "PS - Kij wam

    Przy jakichkolwiek umowach tu czy tam podstawowe pytanie to nie jest
    "czy cie wydymaja" tylko "na ile cie wydymaja". Wybiera sie placenie
    tam, gdzie mozna zalozyc, ze koszty wydymania zwroca sie w trakcie lojalki.

    :)

    Ja wlasnie ide do plej, bo wyglada na to, ze mnie dymac beda przez
    polowe mniej niz O.

  • 13. Data: 2013-01-25 16:06:56
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

    > Za gapowe się płaci, nie złożyłeś w odpowiednim momencie rezygnacji,
    > umowa przeszła na czas nieokreślony i tyle, możesz mieć pretensje
    > tylko do siebie. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności.

    za to stosowanie litery prawa aby dymac klientow ma tez inne skutki.
    Play dostanie od czlowieka te 25 zlotych czy ile tam. A mogl dostawac
    przez wiele miesiecy ciagle ten abonament, czasem cos ekstra jak
    wygada/posurfuje/wysle premium. Czy to sie oplaca? Czy 25 jest wiecej od
    12 x chocby 10?

  • 14. Data: 2013-01-25 16:20:30
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-01-25 16:01, z pisze:

> [...]
    > pozycję przy zawieraniu umowy i pozwalają sobie na takie praktyki.
    > Mam nadzieję że ludzi myślących w taki sposób jak Twój będzie tylko
    O czym Ty chłopie mówisz. Możesz sobie pomachać szabelką kupując
    pre-paida i pójść gdzie indziej.
    Napisz do mnie jak spróbujesz wziąć kredyt hipoteczny na kilkaset
    tysięcy, albo kredyt na samochód
    - zobaczymy jak ich załatwisz, oczywiście zawsze możesz strzelić focha i
    zamieszkać u mamy albo w ziemiance
    a jeździć rowerem - no chyba, że stać Cię na to wszystko od ręki.
    W każdym banku będziesz miał wpisane inne bzdury w umowie, część nawet
    uda Ci się usunąć,
    efekt końcowy zawsze jest ten sam - albo podpisujesz albo nie.
    A może się wszyscy zaweźmiemy i wyrzucimy komórki?! Ale im wtedy zrobimy
    na złość!
    Życzę Ci szczerze powodzenia w "ulepszaniu świata", ja w tym czasie
    zrobię sobie relaks przy dobrym filmie
    albo już wkrótce na leżaczku w ogródku, nawet nie pamiętając tylko o tym
    (przypomni mi to budzik),
    że trzy miesiące przed końcem umowy mam wykonać jeden krótki telefon.
    Ale w sumie im więcej będzie takich jak Ty tym więcej skorzysta na tym
    takich jak ja ;)
    L.

  • 15. Data: 2013-01-25 16:26:28
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "z" napisało:

    > Tylko operatorzy i inne "cfaniaki" wykorzystują dominującą pozycję przy
    > zawieraniu umowy i pozwalają sobie na takie praktyki.

    Zadam jedno bardzo proste pytanie:
    czy ktoś zmuszał płaczące tu osoby do podpisywania umów i czy ktoś siłą
    zabronił im przeczytania warunków umowy?

  • 16. Data: 2013-01-25 17:24:30
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 25.01.2013 13:29, $heikh el $hah pisze:
    > Nie wiedziałem kiedy dokładnie kończy mi się umowa. I oczywiście nie
    > studiowałem regulaminu z lupą w ręce.
    > Wiedziałem tylko tyle, że kończy się w grudniu
    (...)
    Więc jak każdy z nas, zostałeś zarzucony "fafnoście" razy telefonami
    typu... Witam, kończy się Panu umowa więc przygotowaliśmy... A Ty
    odpowiadałeś spier....j w podskokach?
    Oczywiście grupy nie czytasz, mnie, Jotera i paru innych, którzy piszemy
    - składać wypowiedzenia! Dopiero wtedy wysypuje się worek z prezentami.

    ToMasz

  • 17. Data: 2013-01-25 17:30:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 17:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > Oczywiście grupy nie czytasz, mnie, Jotera i paru innych, którzy piszemy
    > - składać wypowiedzenia! Dopiero wtedy wysypuje się worek z prezentami.

    Czytam, ale spokojnie, bo w najgorszym przypadku będzie to 2 x 37 zł.
    Ale tej sieci nigdy już nikomu nie polecę.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2013-01-25 17:31:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > wydymać człowieka. Kij im w oko i mam nadzieję, że dzięki temu tematowi
    > stracą choć kilku potencjalnych klientów.

    No to źle wiesz. Albo konfabulujesz.

  • 19. Data: 2013-01-25 17:31:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    z <z...@u...pl> wrote:

    > Wiem że taki jest proceder. Wszyscy tak robią i liczą na gapowiczów.
    > Ale to nie zmienia faktu że domniemanie że automatyczne przedłużenie
    > umowy NA CZAS OKREŚLONY!!! jest dla dobra klienta jest mocno naciągane.
    > Może jakiś unijny darmozjad wyda stosowną dyrektywę żeby to domniemanie
    > ukrócić. :-)Jak chcę na rok czy dwa to mój wybór a jak chcę bezterminowo
    > to też mój wybór. Przecież klient nasz pannnnn. :-)

    Ktoś (już nie pamiętam kto) w latach '90 miał taki wzór umowy. Afer
    związanych z "niesłusznym odłączeniem" było tyle, że szybko wycofano się z
    tej formuły. I gwarantuję Ci, że gdyby teraz taka rzecz miała miejsce,
    internet, prasa, radio i telewizja byłyby pełne pretensji.

  • 20. Data: 2013-01-25 17:41:41
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał:

    > Ale tej sieci nigdy już nikomu nie polecę.

    Oczywiście nadmienisz dlaczego? Że jako sierota z papierami nie ogarnąłeś
    tych warunków umowy, które od dekady są znane we wszystkich sieciach.