    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play nie chce nowych klientów?
    Date: Fri, 9 Oct 2009 19:56:25 +0200

    Użytkownik "jooseff" <j...@w...pl> napisał
    > Chciałem przenieść 4 numery, które mam w Erze. No i usłyszałem, że mogę
    > przenieść 2 a pozostałe pojedynczo po stu dniach jeden i kolejny, czwarty
    > po następnych stu dniach.
    > Paranoja! Kobitka tłumaczyła, że to ze względów bezpieczeństwa. Czyjego do
    > k...y nędzy??!

    Oczywiście Twojego ;))
    A na poważnie to podpierała się jakimś regulaminem? Bo mam wrażenie, że jej
    się nie chciało 4 razy to samo robić. Czyli tak jak w przypadku każdego
    innego operatora trafiłeś na "babola".

    > Zaproponowałem, że mogę przedstawić ponad dziesięcioletnią historię
    > abonamentu w Erze - niestety procedury uber alles.

    Procedury mają to do siebie, że można je czasami ominąć albo nagiąć.
    Na Twoim miejscu poszedłbym jednego dnia z dwoma numerami. A na drugi dzień
    z następnymi dwoma, tylko już do innego punktu sprzedaży. Powinno zadziałać.
    Mnie nikt nie pytał, ani nie zwracał uwagi, że na ten sam pesel przenoszę
    trzeci, potem czwarty numer...

    Maciek.