  • Data: 2009-10-09 18:34:10
    Temat: Re: Play nie chce nowych klientów?
    Od: jooseff <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-10-2009 o 20:05:58 SDD <s...@t...pl> napisał:

    > Na powaznie, to nie widzisz, ze troll kolina sam odpowiada na swoje
    > posty.
    > Niech tak zostanie :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Troll Kolina nie nadaje z dwóch różnych końców Polski.
    Zanim zaczniesz mnie obrażać doucz się.
    Gdyby nie ty nawet bym nie wiedział, że Kolina odpowiedział na mój post,
    bo mam go w KF.
    A abstrahując od tematu to Kolina w porównaniu z trollami pojawiającymi
    się ostatnimi czasy jest naprawdę fajnym trollem - zwłaszcza jak się
    wspomni jego dawne wtręty na pl.biznes.banki