  • 1. Data: 2009-10-09 13:39:06
    Temat: Play nie chce nowych klientów?
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Chciałem przenieść 4 numery, które mam w Erze. No i usłyszałem, że mogę
    przenieść 2 a pozostałe pojedynczo po stu dniach jeden i kolejny, czwarty
    po następnych stu dniach.
    Paranoja! Kobitka tłumaczyła, że to ze względów bezpieczeństwa. Czyjego do
    k...y nędzy??!
    Zaproponowałem, że mogę przedstawić ponad dziesięcioletnią historię
    abonamentu w Erze - niestety procedury uber alles.
    No i wyleczyłem się z Playa na długo :)

    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 2. Data: 2009-10-09 14:28:47
    Temat: Re: Play nie chce nowych klientów?
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > No i wyleczyłem się z Playa na długo :)

    to co ceniem w Pay to że jest ekxluzywny i byle tłuszcza sie nie przeniesie.
    Ja mam numer w Play

    jk

  • 3. Data: 2009-10-09 17:56:25
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "jooseff" <j...@w...pl> napisał
> [...]
    > po następnych stu dniach.
    > Paranoja! Kobitka tłumaczyła, że to ze względów bezpieczeństwa. Czyjego do

    Oczywiście Twojego ;))
    A na poważnie to podpierała się jakimś regulaminem? Bo mam wrażenie, że jej
    się nie chciało 4 razy to samo robić. Czyli tak jak w przypadku każdego
    innego operatora trafiłeś na "babola".

    > Zaproponowałem, że mogę przedstawić ponad dziesięcioletnią historię
    > abonamentu w Erze - niestety procedury uber alles.

    Procedury mają to do siebie, że można je czasami ominąć albo nagiąć.
    Na Twoim miejscu poszedłbym jednego dnia z dwoma numerami. A na drugi dzień
    z następnymi dwoma, tylko już do innego punktu sprzedaży. Powinno zadziałać.
    Mnie nikt nie pytał, ani nie zwracał uwagi, że na ten sam pesel przenoszę
    trzeci, potem czwarty numer...

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-10-09 18:05:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiście Twojego ;))
    > A na poważnie to podpierała się jakimś regulaminem? Bo mam wrażenie, że
    > jej

    Na powaznie, to nie widzisz, ze troll kolina sam odpowiada na swoje posty.
    Niech tak zostanie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-10-09 18:21:41
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Na powaznie, to nie widzisz, ze troll kolina sam odpowiada na swoje posty.

    lecz się...

    jk

  • 6. Data: 2009-10-09 18:34:10
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 09-10-2009 o 20:05:58 SDD <s...@t...pl> napisał:

    > Na powaznie, to nie widzisz, ze troll kolina sam odpowiada na swoje
    > posty.
    > Niech tak zostanie :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Troll Kolina nie nadaje z dwóch różnych końców Polski.
    Zanim zaczniesz mnie obrażać doucz się.
    Gdyby nie ty nawet bym nie wiedział, że Kolina odpowiedział na mój post,
    bo mam go w KF.
    A abstrahując od tematu to Kolina w porównaniu z trollami pojawiającymi
    się ostatnimi czasy jest naprawdę fajnym trollem - zwłaszcza jak się
    wspomni jego dawne wtręty na pl.biznes.banki

  • 7. Data: 2009-10-09 18:45:17
    Temat: [OT] Re: Play nie chce nowych klientów?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał
    > Na powaznie, to nie widzisz, ze troll kolina

    No, to dałem się nabrać :)

    M.

  • 8. Data: 2009-10-09 18:47:49
    Temat: Re: [OT] Re: Play nie chce nowych klientów?
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > No, to dałem się nabrać :)

    Zawsze sprawdzaj NTTP. Tym sposobem wiesz z kim rozmawiasz

    jk

  • 9. Data: 2009-10-09 19:24:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jooseff" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zanim zaczniesz mnie obrażać doucz się.

    Gwoli scislosci. Zakladajac, ze faktycznie NIE JESTES trollem kolina, to
    uwazam, ze nazywajac Cie trollem kolina nie obrazilem Ciebie, jako Ciebie.
    Tak samo, gdyby mnie ktos nazwal trollem kolina nie poczulbym sie obrazony,
    co najwyzej poirytowany tym, ze wzieto mnie za kogos innego - jednakze
    wszelkie inwektywy rowniez uznalbym za kierowane do koliny nie zas do mnie
    :)
    Tak wiec (w dalszym ciagu pozostajemy w kregu pierwotnego zalozenia) - nie
    czuj sie (nie kolino) obrazony :)

    POzdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-10-09 20:22:53
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 09-10-2009 o 21:24:40 SDD <s...@t...pl> napisał:

> [...]
    > mnie
    > :)
    > Tak wiec (w dalszym ciagu pozostajemy w kregu pierwotnego zalozenia) -

    Peace.
    Fakt, zareagowałem alergicznie.
    A kolina jak na trolla faktycznie nie jest taki zły.
    Nawet, żeby przypomnieć sobie dobre, stare czasy, gdy lobbował za
    niemieckimi bankami, wywaliłem go przed chwilą z KFa :)

    Pozdrawiam,
    Joossef