  • Data: 2009-10-11 05:32:15
    Temat: Re: Play nie chce nowych klientów?
    Od: Jaskiniowiec <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-10-2009 o 15:39:06 jooseff <j...@w...pl> napisał(a):

    > Chciałem przenieść 4 numery, które mam w Erze. No i usłyszałem, że mogę
    > przenieść 2 a pozostałe pojedynczo po stu dniach jeden i kolejny,
    > czwarty po następnych stu dniach.
    > Paranoja! Kobitka tłumaczyła, że to ze względów bezpieczeństwa. Czyjego
    > do k...y nędzy??!
    > Zaproponowałem, że mogę przedstawić ponad dziesięcioletnią historię
    > abonamentu w Erze - niestety procedury uber alles.
    > No i wyleczyłem się z Playa na długo :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Joossef

    Nie Ty jeden nie dostales sie do tej "eksluzywnej sieci" ;-) Ja chcacy
    wziasc abo na firme, poszedlem ze standardowymi dokumentami (NIP, REGON,
    wpis EDG, DO i ze wzgledow przezornosci paszport). Ku mojemu zaskoczeniu,
    musialbym miec jeszcze _zaswiadczenie_ z ZUS o niezaleganiu ze skladkami,
    lub trzy ostatnie potwierdzenia wplaty tych skladek. Tak sie sklada, ze
    jestem w KRUS. Nie bylo by problemu, bo obowiazuja te same procedury co w
    przypadku ZUS. ALE, ja jestem _domownikiem_, zatem na drukach wplaty
    widnieje nazwisko mojej matki, a w KRUS mi powiedziano, ze dostane
    zaswiadczenie, ale z nazwiskiem platnika. Ja na tym zaswiadczeniu bede
    figurowal tylko jako ubezpieczony. I co na to Play? Zaproponowano mi
    zwykla umowe - nie na firme. Wowczas odbylo by sie bez wiekszych przeszkod
    TYLKO "na dowod" BUHAHAHAHAHAHAHAHA tez chcialem im przedstawic
    wieloletnie rachunki z Ery, Plusa i dawnej Idei. Niestety na firme bez
    zaswiadczen/potwierdzen, nie mam co marzyc o Play :D
    Nie zaluje...

    Naprawde dziwie sie tej firmie. Innym _cywilizowanym_ sieciom wystarcza
    standardowe dokumenty,a przy kolejnej umowie tylko DO, a Play jakby nie
    zauwaza, ze sie osmiesza i zraza do siebie firmy swoimi obostrzeniami. W
    2003r w śp. Idei bralem 9nrow i nawet dwoch dok. ze zdjeciem nie
    potrzebowali. Jeszcze sprzet dowiezli do domu.
    --
    MojaJura.pl
    SprzedamTO.pl