  • 1. Data: 2014-02-14 22:05:58
    Temat: Play daje na walentynki
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Nikt nie napisał! Play daje dodatkowo na walentynki:

    <http://www.blogplay.pl/wp-content/uploads/2014/02/R
    egulamin-Oferty-Promocyjnej-Ekstra-bonusy-za-do%C5%8
    2adowanie-14-02-2014-r.pdf>
    = <http://skroc.pl/ccc88ccc88bxxxx>

    Zostało jeszcze 2 godziny.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-02-15 09:26:06
    Temat: Re: Play daje na walentynki
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 14 Feb 2014 22:05:58 +0100, Grzexs <g...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    ><http://www.blogplay.pl/wp-content/uploads/2014/02/
    Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Ekstra-bonusy-za-do%C5%

    Jak ktoś jest w play to takie promocje go nie ruszają bo przeważnie
    przynajmniej raz w miesiącu jest takie promo no może nie 200%
    wartości, ale 100% się zdarza przy 51.
    Dobra sprawa dla ludzi z minimaxem bo dzięki takim promocjom znacznie
    spada koszt użytkowania no limitu, jeśli ktoś wie o co chodzi:)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-02-15 10:22:51
    Temat: Re: Re: Play daje na walentynki
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Dobra sprawa dla ludzi z minimaxem bo dzięki takim promocjom znacznie
    >spada koszt użytkowania no limitu, jeśli ktoś wie o co chodzi:)

    no właśnie, na szybko licząc dałoby to no limit za:
    - doładowanie 51zł -> 51/153=0,333*29 = 9,6zł :)

    a juz chcialem przechodzic do nju - chyba sie wstrzymam na kolejne 3
    miesiace :)

  • 4. Data: 2014-02-15 13:43:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 15 Feb 2014 10:22:51 +0100, sunwick <s...@W...op.pl>
    wrote:

    >no właśnie, na szybko licząc dałoby to no limit za:
    >- doładowanie 51zł -> 51/153=0,333*29 = 9,6zł :)

    Trochę za szybko to policzyłeś:) i uprościłeś zarazem.
    Ładujemy za 51zł, konto główne ważne 100 dni, na konto promocyjne
    wpada 102zł ważne 30 dni.
    Trzeba wziąć pod uwagę że trzeba co 30 dni doładować za 5pln przez FB
    żeby przedłużyć konto promocyjne, no i za 100 dni kolejne 50pln żeby
    wydłużyć ważność konta na wychodzące.
    Nie chcę mi się tego dokładnie przeliczać.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-02-15 21:25:22
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > wydłużyć ważność konta na wychodzące.
    > Nie chcę mi się tego dokładnie przeliczać.

    E tam. Wystarczy w ostatnim dniu ważności bonusu użyć usługi "10 zł za 5
    zł" i środki masz przedłużone bez doładowania. A ważność konta to
    przecież rok po doładowaniu.

    No ale jak ktoś lubi te taryfy z krótką ważnością konta, to jego sprawa.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2014-02-15 21:57:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 15 Feb 2014 21:25:22 +0100, Grzexs <g...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >przecież rok po doładowaniu.
    >
    >No ale jak ktoś lubi te taryfy z krótką ważnością konta, to jego sprawa.

    Piszemy o mini max a ty o rok ważności konta, pakiet 10za5 nie działa
    w taryfie mini max.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-02-15 22:25:28
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Nie chcę mi się tego dokładnie przeliczać.
    no to do mojej kwoty dojdzie 5zl/miesiac :) ale w sumie do
    wykorzystania pozniej wiec nie takie stratne... generalnie naprawde
    tanio wychodzi ten nolimit

  • 8. Data: 2014-02-15 22:35:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-15 09:26, dizel pisze:

    > Dobra sprawa dla ludzi z minimaxem bo dzięki takim promocjom znacznie
    > spada koszt użytkowania no limitu, jeśli ktoś wie o co chodzi:)

    w ch**a dobra... nazbierało mi sie już 220 zł :/ Aż zacząłem grać w
    rmefy i inne radia zet