eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowyRe: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
  • Data: 2009-03-23 19:55:12
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:51:05 +0100, Valdi.Pavlack napisał(a):

    >> taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch
    >> trzech faktur.
    >
    > Chyba tylko w Play...

    Wcale nie, cała trójca to stosuje.

    >> Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a
    >> nie bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie
    >
    > A czy to coś zmienia?

    Oczywiście! Wszędzie na kredyt zaufania trzeba sobie zapracować.
    Może tego nie pamiętasz, ale dawniej to operator nowemu klientowi nawet
    roamingu nie uruchamiał. Trzeba było zapłacić w kilka faktur, aby tego
    zaszczytu dostąpić.

    > Czy wg. Ciebie takie postępowanie operatora jest fair?

    Według mnie, jest całkowicie uzasadnione.
    Klient przyszedł do punku obsługi klienta, zapłacił za odbyte rozmowy i
    może dalej korzystać z usług operatora.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: