eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowyRe: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
  • Data: 2009-03-23 19:09:59
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gq8fgm$5nd$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Tomasz pisze:
    >> Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    >> wiadomości news:1cejyxi99kf82.1psoqu8jpjslw.dlg@40tude.net...
    >>> Za
    >>> http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
    entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy
    >>>
    >>> Dla nieklikających:
    >>>
    >>> Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
    >>> podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego
    >>> korzystać.
    >>> Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.
    >>>
    >>> Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
    >>> zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.
    >>>
    >>> Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
    >>> próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
    >>> połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
    >>> obsługi.
    >>>
    >>> Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
    >>> wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
    >>> umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
    >>> telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
    >>> firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.
    >>>
    >>> "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał
    >>> klient.
    >>> Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
    >>> operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym
    >>> zachowaniem a
    >>> operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem
    >>> nie
    >>> płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
    >>> zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
    >>> daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
    >>> przywrócono możliwość wykonywania rozmów.
    >>>
    >>> Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
    >>> polityka chroni klientów.
    >>>
    >>> Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...
    >> Ja w Orange nie mamtakich problemów. Mam tzw darmowy numer, który
    >> kosztuje mnie 15PLN i rozmawiam non stop przez 5 godz.w ciagu doby lub
    >> nawet dłużej. na bilingu miesiecznym otrzymuje symulacje kosztów rozmowy
    >> z tym numerm. wynosii ona okolo 4500 plnna miesiąc.
    >> Co kient to klient.
    > taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch
    > trzech faktur. Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a nie
    > bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie
    Bo kto płaci ten ma.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: