    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play bezpłatny net
    Date: Sat, 05 Apr 2014 14:47:10 +0200

    On Sat, 05 Apr 2014 11:53:53 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Już się dowiedziałem. Jest kilka pakietów 7zł 10zł ... ale w formuleS
    >nie da się ich włączyć chociaż próbować można :-( Taki bajzel na stronie
    >pleja.
    >Mogę co najwyżej korzystać wpadając w progi: 5zł, 10zł, 25-30zł a
    >później lejek i więcej nie zapłacę. I tu nie mam jasności bo jeden
    >konsultant twierdzi że 25 a drugi że 30zł

    Niestety trzeba było sobie w umowie wziąć odrazu dodatkowo pakiet netu
    bo jak tego nie zrobiłeś to masz tylko bezpieczny internet i nie da
    się tego wyłączyć, ani aktywować innych pakietów, a progi są takie:
    do 5MB - 5zł
    do 250MB kolejne 5zł (łącznie 10zł)
    do 1GB kolejne 10zł (łącznie 20zł)
    Potem włącza się lejek czyli więcej niż 20zł nie zapłacisz za
    internet.
    Konsultanci bzdury gadają.