  • Data: 2014-04-07 07:24:57
    Temat: Re: Play bezpłatny net
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-06 21:52, dizel pisze:
    > Gratuluje, podpisać umowę i nawet nie wiedzieć jaką się ma taryfę.
    > Widać jednak ci celebryci w reklamach play na coś się przydają:)
    > Tak poważnie to formuły były 3, s,m,l na początku.

    Nie czytałem o necie bo jego potrzeba pojawiła się w połowie umowy.
    Interesowały mnie minuty. A że nie tylko ja mam problem z doczytaniem
    się tych regulaminów zapewne świadczy o debilizmie społeczeństwa a nie
    niechlujnie napisanym papierach. Chociaż... tak profesjonalna firma
    zrobiła to jak najbardziej przemyślanie.
    Każdy konsultant z innego kościoła i co innego mówi o warunkach mojej
    umowy _FormułaS_.

    Tak wiem... Wszyscy tak robią. Dlaczego ktoś miałby interes się
    wyłamywać. :-)
    Jeszcze raz dziękuję.