  • Data: 2014-04-05 11:53:53
    Temat: Re: Play bezpłatny net
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-05 09:27, dizel pisze:
    > W formule s można jakieś pakiety netowe wykupić do abonamentu to chyba
    > jedyne rozwiązanie.

    Już się dowiedziałem. Jest kilka pakietów 7zł 10zł ... ale w formuleS
    nie da się ich włączyć chociaż próbować można :-( Taki bajzel na stronie
    pleja.
    Mogę co najwyżej korzystać wpadając w progi: 5zł, 10zł, 25-30zł a
    później lejek i więcej nie zapłacę. I tu nie mam jasności bo jeden
    konsultant twierdzi że 25 a drugi że 30zł