  • Data: 2014-04-06 21:52:17
    Temat: Re: Play bezpłatny net
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 06 Apr 2014 15:09:10 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Dzięki. Jak zacząłem grzebać i wyszło na to że są warianty tych formuł i
    >ludzie też się gubią w interpretacji zapisów...
    >Mam nadzieję że data tego regulaminu nic nie zmienia bo podpisywałem
    >rzutem na taśmę w październiku i takiej oferty już miało nie być.
    >A może mam jednak inną co się tylko tak samo nazywa ;-)
    >No dobra. W ramach testów może się skuszę na 20 zł i będę miał zupełną
    >jasność. :-)

    Gratuluje, podpisać umowę i nawet nie wiedzieć jaką się ma taryfę.
    Widać jednak ci celebryci w reklamach play na coś się przydają:)
    Tak poważnie to formuły były 3, s,m,l na początku.
    Sprawdź sobie jaką masz taryfę na play24 albo kodem: *111*49*1#
    Jeśli to formuła s to jest na pewno tak jak pisałem wyżej max 20zł za
    1gb. W innych formułach było też max 20zł ale większe pakiety netu za
    to.