  • Data: 2014-04-05 09:27:52
    Temat: Re: Play bezpłatny net
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 04 Apr 2014 01:29:32 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Zapodaj jakieś konkrety.
    >Mam abo FormułaS (taka taniutka) i nie mogę się doszukać jak to działa.
    >Późno już :-)
    >W sumie potrzebuję do poczty + nawigacji.

    Z tego się nie da korzystać, a ten patent to był do niedawna
    Po zmianię taryfy na lubię to przez jakisz czas można było korzystać z
    internetu z normalną prędkością, więc wystarczało żonglować taryfami,
    ale już play zablokował takie kombinacje.
    W formule s można jakieś pakiety netowe wykupić do abonamentu to chyba
    jedyne rozwiązanie.