  • 1. Data: 2009-07-13 05:44:06
    Temat: Play aktywacja karty.
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przeniosłem numer z ery do fresha.
    Teoretycznie od wczoraj powinien działać, a tu du...
    Ktoś wie jak długo się czeka?

  • 2. Data: 2009-07-13 06:12:24
    Temat: Re: Play aktywacja karty.
    Od: Tomek <m...@n...pl>

    minstal pisze:
    > Witam.
    > Przeniosłem numer z ery do fresha.
    > Teoretycznie od wczoraj powinien działać, a tu du...
    > Ktoś wie jak długo się czeka?
    kiedy przenosiłeś, powinni podać Ci termin przy podpisie wniosku, ja
    przed 6 .07 czekałem 7 dni
    az

  • 3. Data: 2009-07-13 06:24:19
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:

    > kiedy przenosiłeś, powinni podać Ci termin przy podpisie wniosku, ja
    > przed 6 .07 czekałem 7 dni
    > az

    To era jest lepsza, mieli wyłączyć 12 i wyłączyli.
    7 dni bez telefonu? Oni chyba ocipieli.

  • 4. Data: 2009-07-13 10:53:54
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    minstal pisze:

    > Ktoś wie jak długo się czeka?

    Nieaktualne. Już działa.

  • 5. Data: 2009-07-13 11:41:37
    Od: Tomek <m...@n...pl>

    minstal pisze:

    > To era jest lepsza, mieli wyłączyć 12 i wyłączyli.
    > 7 dni bez telefonu? Oni chyba ocipieli.
    jakie 7 dni, jedni wyłączają , a drudzy włączają, telefon działa bez
    żadnych przerw

  • 6. Data: 2009-07-13 12:17:03
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:

    > jakie 7 dni, jedni wyłączają , a drudzy włączają, telefon działa bez
    > żadnych przerw

    Tak dobrze to nie ma. Ja byłem 1 dzień bez telefonu.
    Dopiero dzisiaj po południu został aktywowany.
    Ale i tak coś nie gra, bo nie mogę się zalogować do "mojego playa".
    Nie pasuje im mój stary numer po erze.