  • 1. Data: 2009-07-12 11:33:22
    Temat: ile smsów przechowuje operator gdy abonent nieosiagalny?????
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    Witam,
    rozladowal mi sie telefon, czekalem na waznego smsa, kolega powysylal
    mi z playa, gdyz tam ma darmowe smsy pelno pierdol, okolo 30smsow
    dostalem od niego, a ten na ktorego czekalem nie doszedl, czy mogl
    zostac usuniety, bo za duzo czekalo??
    Pozdrawiam,
    piotr

  • 2. Data: 2009-07-13 17:07:25
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 12 Lip, 13:33, PiotrMDC <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > mi z playa, gdyz tam ma darmowe smsy pelno pierdol, okolo 30smsow
    > dostalem od niego, a ten na ktorego czekalem nie doszedl, czy mogl

    jaki miał ustawiony czas ważności
    (czas, po którym sms niedoręczony usuwany jest z systemu)