  • 21. Data: 2010-06-27 14:13:01
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i07hm6$eii$2@news.onet.pl...

    > No wlasnie. Skoro ustawa reguluje, ze do Play sa wyzsze koszty dzwonienia,

    Możesz podpowiedzieć która to ustawa ? Gdzie mogę znaleźć jej tekst ?

  • 22. Data: 2010-06-27 14:26:39
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik tl napisał:
    > U?ytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Mo?esz podpowiedzieae która to ustawa ? Gdzie moge znale 1/4 ae jej tekst ?

    No jakas ustawa lub inne przepisy umocowane prawnie pozwalaja na to, ze
    do play ostatecznie placi sie wiecej.

  • 23. Data: 2010-06-27 14:28:56
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > A nie jest? Nie rozśmieszaj mnie. Jest cennik -- mieliby posłańca z flagą
    > przysyłać do użytkownika wybierającego jakiś numer telefonu?

    Ale jesli w przypadku numerów 70x i 80x wiadomo, ze to dsa numery
    specjalne, to skad ja mam wiedziec, czy dany numer 513xxxxxx nalezy do
    orange czy jednak do play?

    Wystarczyloby cos takiego, jak jest wymagane przed polaczeniem z
    konsultantem, gdy rozmowa jest nagrywana. Albo takie info, jak przy
    rozmowie przychdzacej na koszt osoby odbierajacej (nie wiem jak teraz,
    bo nikt do mnie dawno tak nie probowal zadzwonic, ale kiedys bylo "czy
    chcesz odebvrac rozmowe na twoj koszt").

  • 24. Data: 2010-06-27 14:31:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-27 16:05, Olgierd pisze:

    > A nie jest? Nie rozśmieszaj mnie. Jest cennik -- mieliby posłańca z flagą
    > przysyłać do użytkownika wybierającego jakiś numer telefonu?

    A w jakikolwiek sposób jest? W dobie przenoszenia numerów i
    porozrzucanych zakresów numeracji? 883 922 722 - Play? Orange? Heyah?

  • 25. Data: 2010-06-27 14:53:28
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > No jakas ustawa lub inne przepisy umocowane prawnie pozwalaja na to, ze do
    > play ostatecznie placi sie wiecej.

    Czyli nie bardzo wiesz o co chodzi i gdzie dzwonią. Do play płaci się więcej
    bo zasiedziali operatorzy tak ustalili sobie stawki do młodszego konkurenta.
    Nikt nie narzuca, zwłaszcza mocą ustawy, stawek podmiotom prywatnym.
    Chcą cię łupić wciskając kit, a Ty im dajesz się wpuszczać w maliny to Twoja
    sprawa ale nie pomagaj im jeszcze w uprawianiu tego procederu w stosunku do
    innych klientów.

  • 26. Data: 2010-06-27 14:57:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > nikt do mnie dawno tak nie probowal zadzwonic, ale kiedys bylo "czy chcesz

    I wierzysz w to, że Twój operator z W3 zrezygnuje z łupienia Ciebie po 60-70
    groszy
    za minutę gdy w innym przypadku ma z Ciebie tylko 29 groszy lub mniej ? Po
    to tyle
    się jego forumowe pieski męczyły wmawiając Tobie, że musisz płacić drożej do
    Playa
    żeby teraz Ciebie przed tym ostrzegać ?

  • 27. Data: 2010-06-27 15:07:32
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik tl napisał:
    > U?ytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > I wierzysz w to, ?e Twój operator z W3 zrezygnuje z ?upienia Ciebie po 60-70
    > groszy
    > za minute gdy w innym przypadku ma z Ciebie tylko 29 groszy lub mniej ? Po
    > to tyle
    > sie jego forumowe pieski meczy?y wmawiaj?c Tobie, ?e musisz p?aciae dro?ej do
    > Playa
    > ?eby teraz Ciebie przed tym ostrzegaae ?

    Sam z siebie nie. Tak samo jak prawo komunikacyjne dalo mu prawo lupic.

  • 28. Data: 2010-06-27 15:08:43
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik tl napisał:
    > U?ytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czyli nie bardzo wiesz o co chodzi i gdzie dzwoni?. Do play p?aci sie wiecej
    > bo zasiedziali operatorzy tak ustalili sobie stawki do m?odszego konkurenta.

    A to nie dlatego, ze mlodszy konkurent dostal fory?

  • 29. Data: 2010-06-27 15:22:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 16:10:30 +0200, tl napisał(a):

    > TPsa do każdego komórkowego. Do dzisiaj to robi. Kiedyś w dużo więcej
    > niż obecnie.

    No to skoro do każdego to nie masz nierównego traktowania, co?

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 30. Data: 2010-06-27 15:23:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 16:28:56 +0200, Motylek napisał(a):

    > Ale jesli w przypadku numerów 70x i 80x wiadomo, ze to dsa numery
    > specjalne, to skad ja mam wiedziec, czy dany numer 513xxxxxx nalezy do
    > orange czy jednak do play?

    Jak bardzo potrzebujesz wiedzieć, to są jednak sposoby.