-
11. Data: 2010-06-27 10:03:26
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: Motylek <c...@a...pl>
Użytkownik Liwiusz napisał:
> Zła, jeśli przez taką taryfę klient nie wykona pewnych połączeń,
> które by normalnie wykonał.
>
Wykona. Jesl bedzie mu sie to kalkulowac. JEsli uzna, ze rozmowa po
wyzszych stawkach sie nei kalkuluje, to po rpstu nie zadzwoni. Tak samo
jak w biznesie. Ja tez nie dzwonie do kazdego, nawet jak mam "darmowe
minuty" - bo mi sie nie kalkuluje. Jak ktos ma interes, to niech dzwoni
;) A jak ma playa i interes to tez niech dzwoni. Mnie si enie kalkuluje
(czasem) dzwonic ;) I wole nie dzwonic, czy to minuta jest po 1 grosz
czy po 60 groszy.
-
12. Data: 2010-06-27 10:43:20
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: "looker" <l...@l...pl>
> A jak juz Play ie bedzie faworyzowany to ilosc numerow spadnie ;)
Moze spasc dosyc glawtownie bo inni operatorzy beda musieli mniej oddawac
tym samym zwieksza pakiety.
-
13. Data: 2010-06-27 10:50:11
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
sposob na konsultanta:
http://www.youtube.com/watch?v=F9G-gCScmRM&feature=r
elated
-
14. Data: 2010-06-27 11:24:06
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Sun, 27 Jun 2010 08:03:48 +0200, Liwiusz napisał(a):
> Wyraźnie wyprowadziłeś go z równowagi. Nie chce mi się teraz szukać,
> kiedy Playowi kończy się okres ochronny (czyli do kiedy przysługują mu
> wyższe stawki MTR), ale:
Wyguglałem że w 2013 roku, nie wiem czy to prawda - ale jeśli tak, to mnie
ołgał.
> Czy nie używał argumentu, że nikt nie będzie do Ciebie dzwonił? ;)
Oczywiście, to jeden z głównych argumentów. Ale jakich argumentów mógł użyć
na dobrą sprawę, skoro ich oferta to 100 minut za 35 zł?
> Jak wiadomo, użytkownicy W3, to klienci na tyle biedni, że przerażają
> ich wyższe stawki do playa, i na tyle nierozgarnięci, że nie potrafią
> wybrać sobie lepszej taryfy ;)
Cytat z komentarzy z bloga W. Jabczyńskiego:
"I zróbcie jakiś sygnał różnicujący połączenia do P4. Nic tak nie wkurza,
jak SMS z podsumowaniem kosztów półgodzinnej rozmowy z klientem, który
jeszcze tydzień temu miał swój numer w Orange."
--
best regards,
scream
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
15. Data: 2010-06-27 11:27:06
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Sun, 27 Jun 2010 12:03:26 +0200, Motylek napisał(a):
>> Zła, jeśli przez taką taryfę klient nie wykona pewnych połączeń,
>> które by normalnie wykonał.
> Wykona. Jesl bedzie mu sie to kalkulowac. JEsli uzna, ze rozmowa po
> wyzszych stawkach sie nei kalkuluje, to po rpstu nie zadzwoni.
Ale co to znaczy i jak w ogóle można w ten sposób myśleć? Chyba, że
rozpatrujemy to w kategoriach telefonów wykonywanych przez dzieci i
młodzież. Dorosły człowiek jak potrzebuje do kogoś zadzwonić to tak czy
inaczej powinien to zrobić i ufam, że zrobi, bez względu na operatora.
--
best regards,
scream
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
16. Data: 2010-06-27 12:52:24
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: Motylek <c...@a...pl>
Użytkownik scream napisał:
> Dnia Sun, 27 Jun 2010 12:03:26 +0200, Motylek napisał(a):
>
>>> Zła, jeśli przez taką taryfę klient nie wykona pewnych połączeń,
>>> które by normalnie wykonał.
>> Wykona. Jesl bedzie mu sie to kalkulowac. JEsli uzna, ze rozmowa po
>> wyzszych stawkach sie nei kalkuluje, to po rpstu nie zadzwoni.
>
> Ale co to znaczy i jak w ogóle można w ten sposób myśleć? Chyba, że
> rozpatrujemy to w kategoriach telefonów wykonywanych przez dzieci i
> młodzież. Dorosły człowiek jak potrzebuje do kogoś zadzwonić to tak czy
> inaczej powinien to zrobić i ufam, że zrobi, bez względu na operatora.
>
No i dorosly czlowiek jak nie musi to nie zadzwoni do Play czy
gdziekolwiek indziej ;)
-
17. Data: 2010-06-27 12:54:28
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: Motylek <c...@a...pl>
Użytkownik scream napisał:
> Cytat z komentarzy z bloga W. Jabczyńskiego:
> "I zróbcie jakiś sygnał różnicujący połączenia do P4. Nic tak nie wkurza,
> jak SMS z podsumowaniem kosztów półgodzinnej rozmowy z klientem, który
> jeszcze tydzień temu miał swój numer w Orange."
>
No wlasnie. Skoro ustawa reguluje, ze do Play sa wyzsze koszty
dzwonienia, to klient powinien byc o takim fakcie powiadomiony przed
zrealizowaniem polaczenia.
A wtedy moga sobie nawet liczyc 7 zlotych za minute do Play.
-
18. Data: 2010-06-27 14:04:05
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Sun, 27 Jun 2010 10:18:29 +0200, ALEX napisał(a):
>> A ja się dziwię, że inni operatorzy nie wezmą się do walki z tym
>> subsydiowaniem P4.
>>
> Niby jak?
> BTW jak W3 była subsydiowana to im jakoś nie przeszkadzało.
Czyli który z operatorów dopłacał do którego?
Zaś w odpowiedzi na pytanie "jak" -- bardzo prosto. Po pierwsze KE coś na
to ma, więc jak rozumiem i prawo wspólnotowe coś do tego ma. Po drugie
można pójść od strony równych warunków prowadzenia działalności.
--
:) Olgierd ||
Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl
-
19. Data: 2010-06-27 14:05:22
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Sun, 27 Jun 2010 14:54:28 +0200, Motylek napisał(a):
> Skoro ustawa reguluje, ze do Play sa wyzsze koszty dzwonienia,
> to klient powinien byc o takim fakcie powiadomiony przed zrealizowaniem
> polaczenia.
A nie jest? Nie rozśmieszaj mnie. Jest cennik -- mieliby posłańca z flagą
przysyłać do użytkownika wybierającego jakiś numer telefonu?
--
:) Olgierd ||
Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl
-
20. Data: 2010-06-27 14:10:30
Temat: Re: Play a "okres ochronny"
Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
news:pan.2010.06.27.14.04.03@legeartis.org.pl...
> Dnia Sun, 27 Jun 2010 10:18:29 +0200, ALEX napisał(a):
>
>>> A ja się dziwię, że inni operatorzy nie wezmą się do walki z tym
>>> subsydiowaniem P4.
>>>
>> Niby jak?
>> BTW jak W3 była subsydiowana to im jakoś nie przeszkadzało.
>
> Czyli który z operatorów dopłacał do którego?
TPsa do każdego komórkowego. Do dzisiaj to robi. Kiedyś w dużo więcej niż
obecnie.