  • 171. Data: 2010-06-30 21:55:16
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2010 06:48:52 +0200, ALEX wrote:
    >Możliwe, nie będę się spierał. Istotniejsze jest to że asymetryczny mtr
    >działa od lat i jakoś nikt się nie czepia.

    Bo czepiac sie moze tylko TP, a jej nikt nie lubi :-)

    J.

  • 172. Data: 2010-06-30 22:34:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-30 20:22, tl pisze:
    > U?ytkownik "ALEX"<a...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Co w?a?nie jest zastosowane w modelu "p?ac? za odebrane i nawi?zane". Ka?dy
    > p?aci za skorzystanie
    > z w?asnej sieci swojemu operatorowi. We freszu to ju? od roku utrzymuje si?
    > w okolicach 5 gr/min.
    > Nie wliczaj?c stanu darmowego i ostatniego abonamentu za z?ot?wk? ;-).
    > Okaza?oby si? kt?ra sie?/operator
    > ma du?e koszty dzia?alno?ci.

    Ty sobie ustaw najpierw kodowanie i dopiero później pisz.

    --
    animka

  • 173. Data: 2010-07-01 05:43:05
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 30-06-10 23:37, J.F. pisze:

    > Ale ta ekonomia to jaka ma byc - wolnorynkowa, antymonopolowa, czy
    > jaka ? :-)

    Ważne by nie polityczna, bo będzie powtórka z Eli Kruk :-(

    > To dlaczego uregulowala samochody ? :-)

    Nie znam tematu.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 174. Data: 2010-07-01 05:46:10
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 30-06-10 23:55, J.F. pisze:

    > Bo czepiac sie moze tylko TP, a jej nikt nie lubi :-)

    Akurat konkurencja TP wyszła na dobre, a i klienci są zadowoleni.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 175. Data: 2010-07-01 05:52:12
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 30-06-10 22:51, J.F. pisze:

    > Za minute MTR.

    Ale nie za minutę.

    > Widac taki maja model dzialalnosci.
    > Ile do tego doplacaja to nie wiesz ..

    I guzik mnie to obchodzi. To jest problem MK czy wpMobi, a nie mój. Mnie
    interesuje niska stawka do dowolnej sieci.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 176. Data: 2010-07-01 05:54:15
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 01-07-10 0:34, Animka pisze:

    > Ty sobie ustaw najpierw kodowanie i dopiero później pisz.

    Ostra jesteś, chyba założę Twój fanklub ;-)

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 177. Data: 2010-07-01 06:11:49
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 30-06-10 23:32, J.F. pisze:

    > A musimy zgadywac ? Nie mozemy przyjac stawek amerykanskich ?
    > 4c/min http://www.t-mobile.com/

    Jak widać nie możemy i nie chcemy. 80 groszy za minutę to jakieś 25
    centów. I zapominasz szanowny kolego o jednym problemie: w USA jest
    kapitalizm, w Europie socjalizm.

    > 4c/min za dnia, bo w nocy za darmo, w weekendy za darmo, w T-mobile za
    > darmo .. o co tu chodzi ?
    >
    > No i widac to co u nas - niech sobie gada ile chce, byleby placil 50$
    > miesiecznie.

    A myślisz żebym tak nie chciał? Stały abonament i hulaj dusza piekła nie
    ma. Niestety w Europie to nie przejdzie.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 178. Data: 2010-07-01 06:42:22
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 30-06-10 23:46, J.F. pisze:

    > Zna, ale dostrzega tylko wady a nie zalety :-)

    Nie wiem co dostrzegła, system europejski bardziej się jej spodobał. Z
    początku nie mogliśmy dojść do porozumienia, kto za co płaci.

    > Nawet wtedy. Tak czy inaczej - klient kupuje tam gdzie taniej,
    > a operator sie nie zaslania "MTR jest wysoki".

    Nie przeczę, ale uwzględnij że mtr został obniżony, a stawki do Play
    nawet nie drgnęły.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 179. Data: 2010-07-01 07:02:43
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 30-06-10 22:32, J.F. pisze:

> [...]

    A chcesz płacić za bełkot marketoidów. Bo ja nie.

    > No to czemu Play nie rezygnuje z takiego wysokiego MTR ?

    MTR ustala uke a nie play

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 180. Data: 2010-07-01 15:10:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX" <a...@g...pl> napisał w
    > Akurat konkurencja TP wyszła na dobre,

    Nie bardzo.

    >a i klienci są zadowoleni.

    Masz na mysli tych klientow, ktorzy nabyli akcje TP ? :-)

    J.