  • Data: 2010-06-30 08:29:14
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: ALEX <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-06-10 9:34, Liwiusz pisze:

    > Z tego samego powodu, dlaczego teraz w sieci płacisz prawie nic, a na
    > stacjonarne kilka groszy.

    Ale to przychodzący zapłaci. A że w cennikach będzie to pięknie
    wyglądało? To się złapie na cyrograf kolejnych naiwnych.

    > Powtórzę: gdybyś, oprócz wychodzących, płacił również za przychodzące,
    > miałbyś większą motywację do zmiany operatora -> większa konkurencja ->
    > większa walka o klienta -> niższe ceny. Przecież fakt, że do Play płaci
    > się drożej, i to nieproporcjonalnie drożej w porównaniu do stawek MTR,
    > wynika z faktu, że klientom nie chce się wybierać lepszej oferty. Wyższa
    > cena im odpowiada.

    Czyli ja źle wybrałem? Mam Play i płaską stawkę do wszystkich. Nie
    wnikam do kogo dzwonię bo mam jedną stawkę do wszystkich. Znajdź mi coś
    lepszego.

    > Teraz możesz po prostu się obrazić i powiedzieć, że do Play nie
    > dzwonisz. Nie odbierać połączeń nie możesz.

    Jakoś mogę -> czerwona słuchawka w Nokii, od lat.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm