  • Data: 2010-06-30 10:57:24
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX pisze:

    > A teraz do czego się przykładają?

    Różnie bywa. Niemniej faktem jest, że istnieją rzesze ludzi, którzy w
    pewnych okresach "nie mają nic na koncie" i tylko odbierają rozmowy. W
    przypadku, gdyby mieli płacić również za odebrane, motywacja do wybrania
    lepszej oferty byłaby większa.

    > Nie tylko, zniknąłeś bardzo ważny warunek, to ma być MNO. MVNO mogę
    > używać w rezerwie, jako główny numer wolę Play.

    A masz jakiś racjonalny argument ku temu?

    > Dlatego wybrałem Play, nie muszę się zastanawiać ile zapłacę za minutę.

    Co ma niewiele wspólnego z dyskusją o koncepcji płacenia za odebrane
    rozmowy.

    --
    Liwiusz