  • Data: 2010-06-30 08:58:45
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX pisze:

    > Ale wtedy będzie łątwiej.

    IMHO nie - ponieważ ludzie, wiedząc że będą płacić za odebrane,
    większą wagę będą przykładać do cen, a nie do marki, prestiżu,
    przyzwyczajenia itp.

    > 29 groszy + siakieś obniżki, ale ja mało dzwonię więc nie interesuje się
    > nimi. I jeszcze jedno chcę mieć MNO.

    Jeśli zatem wybierałeś tylko ze względu na płaską stawkę do
    wszystkich, to obecnie mógłbyś wybrać lepiej o około 1/3.

    > a o co?

    O to, że telefon ma się po to, aby dzwonić, albo - jak kogoś nie stać
    - aby tylko odbierać, natomiast nie ma sensu posiadać telefonu aby nie
    dzwonić i nie odbierać.

    --
    Liwiusz