    From: "Maciej Muran" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Date: Tue, 15 Jun 2010 00:59:46 +0200

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał

    > Stawiasz sprawę na głowie!

    Ale to nie ja postawiłem na głowie cały ten świat. Próbuję sobie tylko jakoś
    z tym radzić. I nie pisałbym pozytywnie o rejestracji karty sim gdybym miał
    z tego powodu jakiekolwiek problemy. Jest OK i dlatego proponuję to jako
    rozwiązanie kwestii spamu - jak się nie da wprost, to trzeba obejść.

    > To nie ja mam zastrzegać sobie u operatora, że nie życzę sobie
    > reklamowych SMS-ów, lecz to operator powinien uzyskać moją zgodę, jeśli
    > chce mi wysyłać swoje śmieci!

    Ale to kwestia prawodawstwa, czyli polityki. A w g*nie nie zamierzam się
    babrać.

    > Dopóki rejestracja nie jest obowiązkowa, to operator nie ma prawa mnie
    > zmuszać do rejestracji.

    A ja Ci odpowiem: jest swoboda zawierania umów. Zawierasz umowę z tym
    operatorem, który na dogodnych dla Ciebie warunkach nie będzie spamował. Nie
    ma takiego? To może trzeba zweryfikować liczbę/jakość stawianych warunków?

    > Przecież operatorzy przysyłają swój spam bez względu na to, czy klient
    > się zarejestruje, czy nie, oraz czy wyraża zgodę na otrzymywanie spamu,
    > czy nie!
    > Ja w Orange jestem zarejestrowany, kilkakrotnie operatora informowałem
    > (nawet pisemnie!), że nie życzę sobie otrzymywać reklamowych SMS-ów.
    > I co? I g..no!
    > SMS-y jak przychodziły, tak przychodzą (może tylko trochę rzadziej), a
    > na moje dalsze pisma w tej sprawie Orange już nawet nie odpowiada!

    Wybacz, cały czas mam na myśli Play. Zgodnie zresztą z tytułem wątku.
    Orange co prawda próbował coś wysyłać na mój numer abonamentowy ale
    wystarczył jeden opier* i przestali. Czego i Tobie życzę (pisz do UOKiK i
    UKE) :)

    M.