  • 1. Data: 2009-09-24 18:21:28
    Temat: Play Online przycina transfer wybranych stron
    Od: Sławetny Sławetny <s...@g...com>

    Chodzi konkretnie o rapidshare. Zgoda, jeśli chodzi o treści, jakie
    tam można znaleźć. Ale Play nie uniemożliwia pobierania plików z tego
    serwisu, tylko je przycina do 5kb

    Mam konto Premium na rapidshare, więc problemu z prędkością transferu
    nie ma być prawa. Chociaż bez konta premium powinno lecieć 100-200 Kb/
    s. Pobieram plik z rapidshare, leci 5 Kb/s. Pobieram TEN SAM plik
    minutę później przy pomocy strony pośredniczącej (getfile.pl) i leci
    do 100 Kb/s. Przerywam to, próbuję ponownie z rapidshare, znowu leci 5
    Kb/s. Ponownie pośrednik - znowu pełny dostępny transfer (jaki tam
    jest akurat).

    Ktoś potwierdza? Jest to o tyle dziwne, że przecież Play Online oparty
    jest o transfer, więc im go więcej zużyjesz, tym więcej zapłacisz.
    Dlaczego oni to przycinają? Za chwilę przytną Youtube, bo tam też są
    nielegalne treści.

    Chamy.

  • 2. Data: 2009-09-24 18:41:33
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Sławetny Sławetny wrote:
> [...]
    > jest o transfer, więc im go więcej zużyjesz, tym więcej zapłacisz.
    > Dlaczego oni to przycinają? Za chwilę przytną Youtube, bo tam też są

    A zrobiles traceroute ze swojego playonline do rapidshare i do getfile?
    Moze getfile ma duzo lepsze lacze do rapdshare niz p4.
    A znow lacze z p4 do getfile jest w porzadku.

    Przedstaw jakies dowody tego ze pingi wolno chodza, duzo hopów jest i
    takie tam, a nie jakies bzdety wypisujesz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-09-24 18:45:07
    Od: "TBK" <t...@y...com>

    > Przedstaw jakies dowody tego ze pingi wolno chodza, duzo hopów jest i
    > takie tam, a nie jakies bzdety wypisujesz.

    lol. Aco on skotlanjard?
    Jako klient gówno go obchodzą chopki P4. Ma przycinane i już

    jk

  • 4. Data: 2009-09-24 19:58:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sławetny Sławetny"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Czy opisywane przez Ciebie problemy występowały wcześniej, przy korzystaniu
    z internetu od PLAY'a?

  • 5. Data: 2009-09-24 22:16:01
    Od: Misiu <m...@y...com>

    TBK pisze:

    > lol. Aco on skotlanjard?
    > Jako klient gówno go obchodzą chopki P4. Ma przycinane i już

    Gdyby ludzie kierowali się takim rozumowaniem, nie zeszliby z drzew.

  • 6. Data: 2009-09-24 22:21:19
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 00:16:01 +0200, Misiu napisał(a):

    > Gdyby ludzie kierowali się takim rozumowaniem, nie zeszliby z drzew.

    Gdyby każdy miał znać się na wszystkim, to by nie wyszli z jaskiń, hint:
    np. podział ról przy polowaniach.

  • 7. Data: 2009-09-25 04:50:31
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości
    > Gdyby każdy miał znać się na wszystkim, to by nie wyszli z jaskiń, hint:
    > np. podział ról przy polowaniach.

    nie zmienia to faktu, ze na skarge 'blokuja' odpowiedz bedzie 'nie
    blokujemy', a na skarge 'z rs lacze sie przez afganistan chociaz serwer stoi
    w warszawie przez co strasznie slabe mam transfery' powinni juz odpowiedziec
    inaczej

    --
    Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2009-09-25 21:47:18
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Technolog pisze:

    > Gdyby każdy miał znać się na wszystkim, to by nie wyszli z jaskiń, hint:
    > np. podział ról przy polowaniach.

    Fajnie brzmi, tylko, że ma się nijak do problemu: postawa życiowa "g
    mnie to obchodzi, macie rozwiązać problem" najczęściej skutkuje olaniem.

    --
    http://voip.stegny.net