  • 81. Data: 2009-03-25 21:56:46
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):
    > No niestety jak na razie Ty manipulujesz. Mam w Plusie 4 numery, wszystkie
    > firmowe, wszystkie w abonamencie i Twojej oferty nie widzialem.

    To ze czegos nie widziales nie znaczy ze tego nie ma.

    > Jezeli nie
    > widzisz roznicy miedzy oferta ktorej nie ma na oficjalnej stronie operatora,
    > nie ma zadnych folderow reklamowych, czy ulotek, a oferta dla mas na kazdej
    > ulotce, wystawie sklepowej i stronie operatora to ja nie potrafie do Ciebie
    > dotrzec.

    Alez widze roznice i to zasadnicza - jezeli uwazasz ze wszystko co jest w
    folderach, ulotkach i na oficjalnych stronach z czerwonym WIELKIM drukowanym
    napisem "okazja, najtaniej, promocja" jest faktycznie tym co moze w zyciu
    spotkac Cie najlepszego to grubo sie mylisz.

    > g300 o ktorym pierwszy raz slysze.

    pierwszy wynik w google:
    http://www.coltex.com.pl/coltex.asp?id=5

    > tylko czemu reszta grona jakos tez tej oferty nie widziala.

    Reszta grupy, tzn. kto?

    > Sek w tym ze nie kazdego, bo juz piszesz ze dla kogos kto ma regon. Od kiedy
    > skonczylem podstawowke wiem, ze nie kazdy ma regon.

    Po skonczeniu podstawowki powinienes wiedziec ze nie kazdy ma tez 5zl.
    Ale chyba juz kazdy ma firme albo w jakiejs firmie pracuje? wiec regon to nie
    yeti:)

    > A nawet jak mam go dzis
    > to Twojej taryfy na oczy nie widzialem.

    Nie wiem o ktorej taryfie mowisz. Jesli o kapitalnej to tu masz prawie
    aktualne dane (nie liczac cen telefonow rzecz jasna):
    http://gsmonline.pl/download/files/kapitalna3_01_08.
    pdf

    > Bo regon, jakis tam znajomy g300. :-) Jaja sobie robisz czy sie
    > nudzisz??

    Wczoraj sie nudzilem, dzis juz walcze z powstala burza:)

    > O matko, ales Ty doslowny. Nie rozumiesz metafory, czy udajesz??

    udaje:)

  • 82. Data: 2009-03-25 22:09:02
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):
    > Ale najwazniejsze zeby Ci dobrze z tym bylo z tym hobby przyjemnym dla
    > otoczenia, a w kolo pelno przyjaciol i radosc sprzedawcow na Twoj widok, ze
    > znow bedzie marudzil o upustach. :-)

    W pewnych kulturach brak targowania sie uchodzi za obraze. Mnie to sie podoba,
    a jakos nie dostrzeglem by szczegolnie to przeszkadzalo sprzedawcom. Jesli im
    to przeszkadza to tak jak kilka akapitow wczesniej wspomniales "konkurencja
    jest wszedzie", takze jako klient naprawde nikomu sie nie narzucam i
    wspolpracuje tylko ze sprzedawcami/firmami/osobami ktore traktuja mnie jakby
    od mojego zakupu zalezala przyszlosc calego przedsiebiorstwa. Korzysc wtedy
    mysle ze jest obopólna, jesli twierdzisz ze jest inaczej... no coz... zawsze
    mozna pierdziec w stolek i dopierdziec sie klienta ktory bedzie prosil Cie bys
    cos mu z wielką łachą sprzedal.

    pzdr

  • 83. Data: 2009-03-25 22:26:12
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    ToMasz <t...@g...pl> napisał(a):
    > PLay fresh, burzy ten układ,

    WOW jestem pod ogromym wrazeniem. Moze jakas komisje sledcza powolac?

    > Jasne ze nie będą mieli doradcy
    > biznesowego, wypasionego telefonu, ale im to niejest porzebne.

    Chyba lepiej gdyby klient decydowal o tym co jest mu potrzebne.

    > Zamienią
    > 0 minut+abonament(50zł?) w tpsa na 300minut za 15zł!

    Ja nie mam telefonu stacjonarnego, ale w cenie 15zl mam na miesiac 1200 na
    stacjonarne dzwoniac przez Inet. Jakby malo tego te 15zl jak przekrocze
    wykorzystam rowniez na stacjonarne placac 5gr za minute i to nie tylko na
    polskie stacjonarne ale na praktycznie cala europe i swiat.

    > drożej do nich sie
    > bedzie dzwonic? niekoniecznie, mozna zainwestować w playa za 5zł/miesiac...

    Aha i kupic dodatkowy telefon? Czy żonglować kartami sim na zasadzie pusc mi
    sygnal to zmienie karte sim na Play?

    > PS. Wiem ze 90% ludzi z tego nie korzysta ale od 15 lat w komórkach jest
    > terminarz. Doładowujac konto, albo kupując pakiet ustawiam sobie
    > przypomnienie o końcu.

    Niektorzy wiążą tez supelki. Pomysl o tym nie wiem czy to nie lepszy pomysl:)

    pzdr.

  • 84. Data: 2009-03-25 23:22:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W pewnych kulturach brak targowania sie uchodzi za obraze. Mnie to sie
    > podoba,

    W pewnych tak, w pewnych. :-) Sa tez inne kultury z ktorych nie koniecznie
    warto brac przyklad. :-)

> [...]
    > zawsze
    > mozna pierdziec w stolek i dopierdziec sie klienta ktory bedzie prosil Cie

    Teraz zaczyna wygladac to normalnie. Wczesniej pisales o hobby i truciu dupy
    do znudzenia dla swietego spokoju i uciszenia. To troche co innego jak
    partnerska polityka handlowa. :-)

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2009-03-25 23:46:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > To ze czegos nie widziales nie znaczy ze tego nie ma.

    A no to jest jasne. Nie mniej zdawalo mi sie, ze w pierwszym poscie swoja
    taryfe podales jako przyklad, ze oferta Play jest niekonkurencyjna. Wyglada
    to tak, ze wyciagasz jakas tam oferte wypracowana przez lata, do tego
    dotyczaca nie jednego numeru, slowem z duzymi jakimis tam profitami i
    porownujesz do pierwszej lepszej oferty dostepnej od przedszkola do Opola. W
    kolejnym juz poscie probuje zwrocic na to uwage, a Ty jakos z przekory chyba
    niby tego nie rozumiesz. :-)

> [...]
    > napisem "okazja, najtaniej, promocja" jest faktycznie tym co moze w zyciu
    > spotkac Cie najlepszego to grubo sie mylisz.

    Nie chodzi o to co napisano, tylko kto z czego moze skorzystac.

    > pierwszy wynik w google:
    > http://www.coltex.com.pl/coltex.asp?id=5

    A nawet mi sie nie chce, zyje bez tej wiedzy juz tyle lat. :-)

    > Reszta grupy, tzn. kto?

    Jak czytam watek to mam wrazenie, ze nikt nie widzial z tu piszacych.

    > Po skonczeniu podstawowki powinienes wiedziec ze nie kazdy ma tez 5zl.
    > Ale chyba juz kazdy ma firme albo w jakiejs firmie pracuje? wiec regon to
    > nie
    > yeti:)

    A jak sobie wyobrazasz kasjerke supermarketu kupujaca oferte dla firmy do
    tego jakas tam nie dla wszystkich z super telefonem prawie za darmo?? Ona
    przeciez nie ma (zwykle) firmy i nie ma tez papierologii dzialalnosci
    gospodarczej. Ma zalozyc firme, zeby kupic sobie telefon??

    > Nie wiem o ktorej taryfie mowisz. Jesli o kapitalnej to tu masz prawie
    > aktualne dane (nie liczac cen telefonow rzecz jasna):
    > http://gsmonline.pl/download/files/kapitalna3_01_08.
    pdf

    No OK, niech bedzie. Nawet nie chce mi sie czytac, ale nie napisalem ze tego
    nie ma. Skoro piszesz ze jest to czemu mialbym nie wierzyc. Caly czas
    powtarzam, ze ludzie nie majacy dzialalnosci gospodarczej takiej nie
    otrzymaja. Dla nich bedzie lepsza oferta Play i tyle.
    A swoja droga zastanawiam sie dla czego nikt mi tego nie zaproponowal. A no
    tak teraz przeczytalem, nie mam 10 aktywnych numerow. :-DDDD Kasjerka jak
    sadze tez nie. :-))

    > Wczoraj sie nudzilem, dzis juz walcze z powstala burza:)

    A no to prawda. Sam do czasu jak nie zajzalem na te grupe nie wiedzialem, ze
    jestem strasznie niemodny bo nie mam Play fresh super duper oferty, ktora
    powinienem sie przejmowac jakos zywotnie. :-) Nie mam bo nie lubie. Faktury
    placi ksiegowa, a ja skupiam sie na innych sprawach.

    Pozdro.. TK

  • 86. Data: 2009-03-26 00:21:27
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):
    > Nie mniej zdawalo mi sie, ze w pierwszym poscie swoja
    > taryfe podales jako przyklad, ze oferta Play jest niekonkurencyjna.

    Masz racje - zdawalo Ci sie;) Chodzilo mi o to ze wbrew temu co probuje nam
    sie wmowic (wplyw marketingowcow i PRowcow) nie jest to jakas rewolucja a
    zwyczajna, jak na nasze warunki, korzystna oferta. Nic mnie w tej chwili nie
    skloni do zamiany warunkow jakie oferuje mi Plus na Playa. Chociazby dlatego
    ze nie chcialbym dzwoniac slyszec "czesc brachu jak dzionek leci", tylko
    zwyczajne, oklepane "dzien dobry w czym moge pomoc". Nie zeby jakis wazniak ze
    mnie byl. Po prostu lubie pewne standardy. Ksiadz w sutannie, bankowiec w
    krawacie, a konsultant niech powie chociaz na wejsciu te dzien dobry. Ale moze
    za duzo wymagam.

    Cos co u nas nazywane jest rewolucja na zachodzie by bylo wysmiane. Za 10
    Funty w anglii w ofercie bez fona daja 300min do wszystek numerow i 300sms tez
    do wszystek. Za 20 Funty wciskaja fajny telefon i kilkadziesiat procent wiecej
    minut. I to naprawde nie jest zadna "wyżyłowana" i rewolucyjna oferta. Ot
    jedna z wielu, pierwsza lepsza.

> [...]
    > dotyczaca nie jednego numeru, slowem z duzymi jakimis tam profitami i
    > porownujesz do pierwszej lepszej oferty dostepnej od przedszkola do Opola.

    Telefonii komorkowej nie mamy od wczoraj, nikt nikomu nie bronil zaprzyjazniac
    sie ze wszystkimi doradcami, wszystkich operatorow w naszym kraju:)

> [...]
    > przeciez nie ma (zwykle) firmy i nie ma tez papierologii dzialalnosci
    > gospodarczej. Ma zalozyc firme, zeby kupic sobie telefon??

    Faktycznie, Play jest dla kasjerek, osob ktore potrzebuja rocznego doladowania
    za 5zl zeby alarm dzialal, dla babć które czekaja na telefon od wnusia i dla
    bezrobotnych zeby mozna sie bylo do nich dodzwonic... Jesli taki ma byc target
    Play'a to nie wroze im dlugiej i swietlanej przyszlosci gdy UKE przestanie ich
    kryc a inni operatorzy przystana do nich doplacac... Ciekawe czy wtedy
    utrzymaja te zajebista oferte do ktorej juz teraz doplacaja.

    > A no
    > tak teraz przeczytalem, nie mam 10 aktywnych numerow. :-DDDD

    Teraz jest to 5 SIM.

    pzdr.

  • 87. Data: 2009-03-26 00:55:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Masz racje - zdawalo Ci sie;)

    Niech bedzie. :-)

    > Telefonii komorkowej nie mamy od wczoraj, nikt nikomu nie bronil
    > zaprzyjazniac
    > sie ze wszystkimi doradcami, wszystkich operatorow w naszym kraju:)

    Ja dokonuje wyboru raz na umowe. Nie zaprzyjazniam sie z doradcami, mam
    czasami jakies takie wrazenie, ze oni wcale nie koniecznie chca byc moimi
    doradcami. :-) Analizuje raczej sam raz na dwa lata. Pozniej tylko
    korzystam.

> [...]
    > kryc a inni operatorzy przystana do nich doplacac... Ciekawe czy wtedy
    > utrzymaja te zajebista oferte do ktorej juz teraz doplacaja.

    Chodzi o przyciagniecie jak najwiekszej ilosci ludzi jak sadze. Produkuje
    sie takie strzaly przyciagajace uwage, tworzace wrazenie w ogole
    rewolucyjnie fajnej przyjacielskiej firmy. Nie ma wyjscia, jakos trzeba ten
    rynek pozyskac. Patrzysz na dyskusje na grupie i chyba nie masz watpliwosci
    ze to dziala. Za jakis czas pozyskaja tylu klientow, ze beda mogli normalnie
    funkcjonowac. Oferty jak to juz bywalo beda podobne, Play fresh przestanie
    miec takie znaczenie, bo i po co komu telefon z piecio zlotowym kontem na
    rok? Owszem dobre dla mojego dziecka np. bo strach wziac abonament, a reszta
    pre paidow co chwila sie konczy. To odsetek na ktory mozna sobie pozwolic.
    Strat przeciez nie przyniesie, co najwyzej mala czestotliwosc doladowan.
    Wiekszosc ludzi i tak wygada wiecej jak te 5 zl. Manewr pewnie sie uda, a
    skorzystaja wszyscy obnizeniem oplat w dluzszym okresie.
    Play w abonamencie na dzien dobry proponuje jakby wiecej minut, tyle ze one
    nie przechodza na nastepny miesiac, wiec co komu po nich, jak czasem
    przepadna a innym razem zabraknie?

    > Teraz jest to 5 SIM.

    No to jeden musze dokupic. :-)

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2009-03-26 07:54:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    >A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

    Ciekawe czy wzrost liczby uzytkownikow Play jest w ich interesie :-)

    J.

  • 89. Data: 2009-03-26 07:55:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 16:37:06 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

    > A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

    Tak działa każdy zadowolony klient. Podstawowa zasada marketingu: dopieść
    klienta, a sam będzie cię chwalił.

    Nie wiem dlaczego ludziom ma się nie podobać, skoro się podoba?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 90. Data: 2009-03-26 08:01:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 16:33:16 +0100,
    >A to dlatego, ze te 5 czy 10zl na rok, czyli niech bedzie pol godziny,
    >to jednak malo jest na rok.

    Niektorym wystarcza.
    No moze nie az tak malo, ale nieduzo gadaja.

    >I taki uzytkownik bazuje na rozmowach przychodzacych, ktore mu
    >'podladuja' konto, a na dotatek slono innych kosztuja.

    Ale oni sobie za siebie zaplaca, tylko ze 200zl na rok nie
    wydzwaniaja.

    J.