  • 91. Data: 2009-03-26 08:05:32
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 14:54:25 +0000 (UTC), chmiel199 wrote:
    >Bierze sie to z mojego normalnego (czyt. konsumpcyjnego;) )
    >podejscia do zycia - zakladam ze jesli ktos nie robi 500km miesiecznie
    >samochodem to ten samochod tak naprawde nie jest mu do niczego potrzebny i
    >moglby sie bez niego obyc...

    Zalezy. 2*100km taksowka troche kosztuje, jak ktos ma ochote raz na
    miesiac rodzine odwiedzic, a komunikacja publiczna nie dopisuje.
    Albo nawet 30km co tydzien na dacze..

    J.

  • 92. Data: 2009-03-26 08:23:12
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał

    > Jak to sie objawia? Jakies stany lękowe, paranoidalne itp?

    > Ci to maja dopiero pecha.

    No, bo nie mogą skorzystać z Twojego cudownego abonamentu, prawda?

    > Nie przypominam sobie bym napisal ze jest do dupy. Napisalem tylko ze nie
    > widze w tym nic nadzwyczajnego czym nalezaloby sie tak podniecac. Nie jest
    > usluga na ktora wszyscy pojda i to chcialem co niektorym uzmyslowic:)

    No to Ci nie wyszła, ta projekcja.
    W tytule dajesz Play Fresh a jako narzędzia uzmysławiającego używasz 20 razy
    droższego abonamentu w konkurencyjnej sieci. Zero szans, abyś kogokolwiek
    przekonał. A już na pewno nie wtedy, gdy jedynym argumentem którego używasz
    jest "bo JA tak lubię, bo JA tak mam, bo MI się podoba".

    EOT z mojej strony.
    Maciek.

  • 93. Data: 2009-03-26 09:29:50
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > kogokolwiek przekonał. A już na pewno nie wtedy, gdy jedynym argumentem
    > którego używasz jest "bo JA tak lubię, bo JA tak mam, bo MI się podoba".

    też ma takie odczucie, chyba nasz grupowy lobbysta plusa nie dostanie
    premii :)
    az

  • 94. Data: 2009-03-26 09:31:10
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > "chmiel199" napisał:
    > Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie) JoteR
    Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!
    ;-))))))))))))))
    heh sorry, ten wątek jest już tak absurdalny, że i tak się pokładam ze
    śmiechu, więc tak mi wyszło off......
    ale uważam, że to Ty masz rację
    sil

  • 95. Data: 2009-03-26 10:10:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gqblom$65i$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego
    > rewelacyjnego. Mam
    > abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po
    > 43gr brutto, sms
    > 18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000
    > minut za 15 zl
    > (to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke
    > to koszt 4zl
    > miesiecznie za te 3000min) telefon Nokia E71, ktory przy
    > abonamencie 91,50zl
    > brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

    A teraz zajrzyj w dwa ostatnie bilingi i powiedz ile srednio
    wygadujecie i ile za to placicie.

    > Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki,
    > wysylanie smsow w
    > celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile
    > mam na
    > koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

    Ale powyzsza oferte dostosowana do siebie tez trzeba bylo wybrac.
    Przegladac te oferty, porownywac, promocje czytac.
    To nie jest zabawa dla doroslych ludzi, powazny czlowiek wpada do
    najlepszego salonu i prosi o najlepsza oferte, na cene nie patrzy
    :-P

    Dzieci tez mozesz spytac czy jak maja zadzwonic do
    kolezanek/kolegow to sie zastanawiaja ile to bedzie kosztowac .. no
    i czy to dobra oferta w ktorej sie czlowiek tak zastanawia ? :-)

    Jak wiecej rozmawiasz, to prepaid wcale nie jest uciazliwy.
    Smsy same przychodza, jak spadnie ponizej np 100zl, to doladowujesz
    przy okazji.
    Albo korzystasz z podwojnego doladowania, masz pol roku spokoju,
    nie musisz nawet wyciagow z banku sprawdzac czy rachunki sa dobrze
    wystawione i czy bedzie z czego zaplacic :-)

    > Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze
    > polaczenia do niego
    > sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja
    > oszczedzam jesli
    > ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

    Zawsze mozna sobie powiedziec ze malo place bo madry jestem, a
    frajerzy niech placa :-)

    J.

  • 96. Data: 2009-03-26 15:55:39
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

    > I nie chodzi
    > tu o te 5 zł, może być i 50 rocznie, byle na zasadzie: raz w roku
    > opłacę i zapominam na następny rok. Coś takiego zdaję się było w
    > Mobilkingu, ale to operator nie dość że wirtualny, to w dodatku ponoć
    > spadowy ;->

    10zł co pół roku.
    BTW Coś nie tak z MVNO?

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 97. Data: 2009-03-26 15:59:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <o...@4...com>,
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe czy wzrost liczby uzytkownikow Play jest w ich interesie :-)

    Nie jest.
    Ale oni w swym zaslepieniu tego nie widza.
    Albo to jednak nie sa fani, tylko podstawieni ludzie, ktorzy dostaja od
    Playa prowizje od entuzjastycznych postow.

    TA

  • 98. Data: 2009-03-26 16:19:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX Lodzermensch" napisał:

    > 10zł co pół roku.

    A na przychodzące?

    > BTW Coś nie tak z MVNO?

    Ogólnie? Nie, ja nie mam żadnych uprzedzeń co do operatora, mogę mieć kartę
    nawet z Biedronki, a jak jakiś frajerzyna w garniaku zacznie na ten temat
    pajacować to dostanie w ryj i wpadnie pod swoje biurko (to tak a propos
    "kolegów" kolegi ...J...) A konkretnie z Mobilkingiem? Nie śledzę, ale była
    niedawno na grupie informacja, że się zwijają.

    JoteR

  • 99. Data: 2009-03-26 16:22:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "silesiac" napisał:

    > Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!

    Kochany, gdyby ceną za odmłodzenie o, powiedzmy, 20 lat była zmiana płci, to
    już bym biusthalter przymierzał ;->

    JoteR

  • 100. Data: 2009-03-26 17:16:36
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:31:10 +0100, silesiac napisał(a):

    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!

    Bez przesady, można być już babcią w wieku 40 lat bez problemu, a w
    wyjątkowych sytuacjach jeszcze wcześniej - chodzi mi o relacje rodzinne.

    Mając wnuka w wieku 40 lat jesteś młodą babcią/dziadkiem ;p

    Pozdrawiam
    Tony