    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh
    Date: Thu, 26 Mar 2009 00:46:02 +0100

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqe9at$9rc$1@inews.gazeta.pl...

    > To ze czegos nie widziales nie znaczy ze tego nie ma.

    A no to jest jasne. Nie mniej zdawalo mi sie, ze w pierwszym poscie swoja
    taryfe podales jako przyklad, ze oferta Play jest niekonkurencyjna. Wyglada
    to tak, ze wyciagasz jakas tam oferte wypracowana przez lata, do tego
    dotyczaca nie jednego numeru, slowem z duzymi jakimis tam profitami i
    porownujesz do pierwszej lepszej oferty dostepnej od przedszkola do Opola. W
    kolejnym juz poscie probuje zwrocic na to uwage, a Ty jakos z przekory chyba
    niby tego nie rozumiesz. :-)

    > Alez widze roznice i to zasadnicza - jezeli uwazasz ze wszystko co jest w
    > folderach, ulotkach i na oficjalnych stronach z czerwonym WIELKIM
    > drukowanym
    > napisem "okazja, najtaniej, promocja" jest faktycznie tym co moze w zyciu
    > spotkac Cie najlepszego to grubo sie mylisz.

    Nie chodzi o to co napisano, tylko kto z czego moze skorzystac.

    > pierwszy wynik w google:
    > http://www.coltex.com.pl/coltex.asp?id=5

    A nawet mi sie nie chce, zyje bez tej wiedzy juz tyle lat. :-)

    > Reszta grupy, tzn. kto?

    Jak czytam watek to mam wrazenie, ze nikt nie widzial z tu piszacych.

    > Po skonczeniu podstawowki powinienes wiedziec ze nie kazdy ma tez 5zl.
    > Ale chyba juz kazdy ma firme albo w jakiejs firmie pracuje? wiec regon to
    > nie
    > yeti:)

    A jak sobie wyobrazasz kasjerke supermarketu kupujaca oferte dla firmy do
    tego jakas tam nie dla wszystkich z super telefonem prawie za darmo?? Ona
    przeciez nie ma (zwykle) firmy i nie ma tez papierologii dzialalnosci
    gospodarczej. Ma zalozyc firme, zeby kupic sobie telefon??

    > Nie wiem o ktorej taryfie mowisz. Jesli o kapitalnej to tu masz prawie
    > aktualne dane (nie liczac cen telefonow rzecz jasna):
    > http://gsmonline.pl/download/files/kapitalna3_01_08.
    pdf

    No OK, niech bedzie. Nawet nie chce mi sie czytac, ale nie napisalem ze tego
    nie ma. Skoro piszesz ze jest to czemu mialbym nie wierzyc. Caly czas
    powtarzam, ze ludzie nie majacy dzialalnosci gospodarczej takiej nie
    otrzymaja. Dla nich bedzie lepsza oferta Play i tyle.
    A swoja droga zastanawiam sie dla czego nikt mi tego nie zaproponowal. A no
    tak teraz przeczytalem, nie mam 10 aktywnych numerow. :-DDDD Kasjerka jak
    sadze tez nie. :-))

    > Wczoraj sie nudzilem, dzis juz walcze z powstala burza:)

    A no to prawda. Sam do czasu jak nie zajzalem na te grupe nie wiedzialem, ze
    jestem strasznie niemodny bo nie mam Play fresh super duper oferty, ktora
    powinienem sie przejmowac jakos zywotnie. :-) Nie mam bo nie lubie. Faktury
    placi ksiegowa, a ja skupiam sie na innych sprawach.

    Pozdro.. TK