    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh
    Date: Thu, 26 Mar 2009 01:55:03 +0100

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqehq7$eth$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz racje - zdawalo Ci sie;)

    Niech bedzie. :-)

    > Telefonii komorkowej nie mamy od wczoraj, nikt nikomu nie bronil
    > zaprzyjazniac
    > sie ze wszystkimi doradcami, wszystkich operatorow w naszym kraju:)

    Ja dokonuje wyboru raz na umowe. Nie zaprzyjazniam sie z doradcami, mam
    czasami jakies takie wrazenie, ze oni wcale nie koniecznie chca byc moimi
    doradcami. :-) Analizuje raczej sam raz na dwa lata. Pozniej tylko
    korzystam.

    > Faktycznie, Play jest dla kasjerek, osob ktore potrzebuja rocznego
    > doladowania
    > za 5zl zeby alarm dzialal, dla babć które czekaja na telefon od wnusia i
    > dla
    > bezrobotnych zeby mozna sie bylo do nich dodzwonic... Jesli taki ma byc
    > target
    > Play'a to nie wroze im dlugiej i swietlanej przyszlosci gdy UKE przestanie
    > ich
    > kryc a inni operatorzy przystana do nich doplacac... Ciekawe czy wtedy
    > utrzymaja te zajebista oferte do ktorej juz teraz doplacaja.

    Chodzi o przyciagniecie jak najwiekszej ilosci ludzi jak sadze. Produkuje
    sie takie strzaly przyciagajace uwage, tworzace wrazenie w ogole
    rewolucyjnie fajnej przyjacielskiej firmy. Nie ma wyjscia, jakos trzeba ten
    rynek pozyskac. Patrzysz na dyskusje na grupie i chyba nie masz watpliwosci
    ze to dziala. Za jakis czas pozyskaja tylu klientow, ze beda mogli normalnie
    funkcjonowac. Oferty jak to juz bywalo beda podobne, Play fresh przestanie
    miec takie znaczenie, bo i po co komu telefon z piecio zlotowym kontem na
    rok? Owszem dobre dla mojego dziecka np. bo strach wziac abonament, a reszta
    pre paidow co chwila sie konczy. To odsetek na ktory mozna sobie pozwolic.
    Strat przeciez nie przyniesie, co najwyzej mala czestotliwosc doladowan.
    Wiekszosc ludzi i tak wygada wiecej jak te 5 zl. Manewr pewnie sie uda, a
    skorzystaja wszyscy obnizeniem oplat w dluzszym okresie.
    Play w abonamencie na dzien dobry proponuje jakby wiecej minut, tyle ze one
    nie przechodza na nastepny miesiac, wiec co komu po nich, jak czasem
    przepadna a innym razem zabraknie?

    > Teraz jest to 5 SIM.

    No to jeden musze dokupic. :-)

    Pozdro.. TK