    From: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh
    Date: Wed, 25 Mar 2009 15:12:12 +0000 (UTC)

    Maciek <m...@g...com> napisał(a):
    > A co z tymi, którzy nie znoszą rachunków?

    Jak to sie objawia? Jakies stany lękowe, paranoidalne itp?

    > A co z tymi, którzy żyją samotnie?

    Ci to maja dopiero pecha.

    > Najpierw sugerujesz, że prepaid to dziecinada. Więcej, sugerujesz, że to
    > konkretnie Play Fresh jest dziecinadą!
    > A co z Simplusem? Przecież to działa tak samo, tylko jest droższe i co
    > chwila tracisz możliwość wykonywania połączeń. A tu proszę, dziecinny Play
    > daje rok na wykorzystanie kasy.

    Nie reprezentuje interesow zadnej sieci. Uzywalem kiedys (o dziwo) simplusa,
    troche popa, ba nawet i tak taka. Dla mnie nie wychodzilo to wcale tanio, bo
    te tanio wychodzilo mi tak, ze jak musialem naprawde zadzwonic to srodki na
    koncie w jakichs dziwnych okolicznosciach znikaly. Albo blokowalo mi srodki,
    albo srodki znikaly jak prepaid polezal dluzej nieuzywany. Mozliwe ze stad
    moja awersja do prepaidow a Play fresh ma pod tym wzgledem dobra oferte (ten
    cudowny rok), z tym ze W MOJEJ ocenie nie wyszlo by dla mnie to za specjalnie
    korzystnie gdybym zrezygnowal z abonamentu w Plusie na korzysc jakiegokolwiek
    prepaida. Licza sie dla mnie wartosci dodane takie jak chociazby mozliwosc
    zatelefonowania do PROFESJONALNEGO BOKu pod nr 8585, gdzie zalatwie kazda
    potrzebe "komorkowa" i zdobede kazda informacje na temat uslug danego
    operatora. Nie wypowiem sie na temat Orange i Ery jako abonamentowych, bo w
    sumie w plusie jestem juz tak dlugo ze mimo ze zawsze przy podpisywaniu umow
    jestem otwarty na propozycje zmiany, to jakos oferta konkurencji albo nie jest
    na tyle lepsza by bywic sie w zamiany, albo po prostu jest duzo gorsza.

    Nie jest to faworyzowanie operatora, jest po prostu lepszy:)

    > Bzdura! To Ty miałbyś z tym problem. Milion innych ludzi nie.

    Wsrod tego miliona jestes Ty i kto jeszcze?

    > A co z tymi, którzy nie chcą podawać swoich danych osobowych kolejnej
    > firmie, która te dane wykorzysta przeciw nim?

    Jakas spiskowa teoria dziejów?

    > A gdy ktoś nie ma konta w
    > banku, bo taki ma kaprys?

    Na swiecie sa rozne dziwadla. Nie wiem czy to dobrze czy to zle.

    > Trochę nietrafiona analogia. Przewoźnikiem może zostać każdy, kto ma prawo
    > jazdy. Operatorem sieci telekomunikacyjnej już nie. A stąd krótka droga do
    > monopolu. Uwierz, że działania UKE są dobre. Może nie najlepsze ale
    > przynajmniej coś się dzieje i są tego efekty -> ceny spadają.

    Domyslam sie ze operatorzy telekomunikacyjni nie potrzebuja prawa jazdy do
    prowadzenia takiego biznesu, ale na pewno innego rodzaju licencje, ktora mozna
    porownac do "prawa jazdy" dla przewoznika.

    > Nie, nie będziesz jadł, bo będziesz musiał zapłacić abonament.

    To byl sarkazm. Nie podzielam pesymistyczno-minimalistycznego podejscia do
    zycia - zrobie tak, kupie to itd. bo tak bedzie taniej.

    > A już na koniec to Twoje stanowisko uwzględnia tylko i wyłącznie Twoje
    > potrzeby, oczekiwania, styl używania telefonu. I wyłącznie na tej podstawie
    > twierdzisz, że oferta Play Fresh jest do dupy.

    Nie przypominam sobie bym napisal ze jest do dupy. Napisalem tylko ze nie
    widze w tym nic nadzwyczajnego czym nalezaloby sie tak podniecac. Nie jest to
    usluga na ktora wszyscy pojda i to chcialem co niektorym uzmyslowic:)

    pozdrawiam.