    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Formuła 4 w 1
    Date: Fri, 14 Mar 2014 08:28:28 +0100

    On Thu, 13 Mar 2014 22:39:46 +0100, Habeck Colibretto
    <h...@N...gazeta.pl> wrote:

    >http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/
    formula-play/

    >Ktoś się w to bawił? Czytam i czytam i nie widzę żadnych kruczków w
    >stosunku do np. Play na Kartę 1 zł MNP. W tej chwili w PnK1 płacę 10zł za
    >internet (o którego przedłużeniu muszę pamiętać), 6zł/30min rozmów do
    >wszystkich (które mi się kończą po 10-15 dniach) a potem dobijam do ok 20 -
    >25zł miesięcznie za wszystko czyli teoretycznie się opłaca, bo za te 21 zł
    >mam więcej i SMSów i minut do tego 5zł przedłuża o 50dnia. Tyle tylko, że
    >nie mogę się doczytać, że można wykupić jakiś dodatkowy pakiet internetu
    >jak ten 1GB się wykończy. Ktoś się w to bawił?

    Co do tej formuły to sprawa wygląda tak że 21 pobiera za pakiet. W tym
    mamy:
    -smsy do wszystkich sieci
    -rozmowy w play za free
    -1gb netu
    -stawka za minutę do innych sieci 9gr
    Dodatkowo można wykupić pakiety netu 500MB za 9zł i 1,5gb za 20zł co
    ważne w przeciwieństwie do innych ofert play w tej taryfie możesz
    sobie aktywować ten sam pakiet kilka razy, a nie tak jak w innych że
    tylko 1 pakiet na 30 dni.
    Jedyny kruczek to jest z lejkiem bo jak skończy ci się pakiet netu i
    nie chcesz aktywować nowego to najpierw ściąga za net do 5zł, dopiero
    potem włącza się lejek, chyba że wykupisz od razu inny pakiet to nie
    ma problemu.
    Należy pamiętać że te 21zł to pakiet więc pobierają go z konta więc
    jak ktoś dzwoni do innych to bęzie pobierało normalnie z konta, nie z
    tych 21złotych. Za to można aktywować pakiet 10za5 w tej taryfie więc
    ładując za 30zł na miesiąc mamy te 4 opcje co wyżej i 111 minut
    (10za5) + 44 minuty co daje w sumie156minut do innych sieci.